فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان خنداب گفت: با توجه به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور ۴ محموله کامیون و وانت نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

سرهنگ پاسدار روح‌افزا فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی نیروهای سپاه و بسیج شهرستان خنداب گفت: وقوع حادثه تلخ زلزله در استان‌های غرب کشور به مرکزیت کرمانشاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد و مناطق مجاور باعث تألم خاطر عموم ملت ایران شد.

وی افزود: با فراخوان کشوری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق زلزله زده، مردم شهرستان خنداب کمک‌های نوع دوستانه خود را در قبیل اقلامی از قبیل پتو، خشکبار، نان، بطری‌های آب معدنی و پوشاک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان خنداب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان خنداب گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نقش اساسی در جمع‌آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان به غرب کشور داشتند که با کمک و همدلی مردم شهرستان خنداب ۴ محموله حاوی اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات