فرمانده سپاه خلخال گفت: بیش از 100برنامه در همه رده های بسیج در هفته بسیج اجرا خواهد شد
کد خبر: ۸۹۴۹۳۶۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

بیش از 100برنامه در همه رده های بسیج در هفته بسیج اجرا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم جهان بخش عطایی امشب در نشست خبری هفته بسیج با تبریک آغاز هفته بسیج به مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان خلخال گفت: تجمع 5 آذر آیینه اقتدار بسیج در تقویم ملی است.

وی با اشاره به  اینکه امسال  بسیج با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی د رحرکت است گفت: امنیت پایدار از مهم ترین اهداف بسیج است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از تفکر بسیج در هراس است گفت:ولایت مداری ، روحیه انقلابی، انقلابی گری و رهروی از خط مشی ایثار و شهادت و شجاعت و شهامت از ویژگی های شاخص بسیج است.

سرهنگ عطایی گفت: بسیج با هدف تسهیل گری، اثری بخشی ، هدایت گری و مطالبه گری در حرکت است

 عطایی از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد وگفت: در روز همایش 5 آذر بیش از 5 هزار بسیجی خلخالی در تجمعی عظیم با ولایت و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

بیش از 100برنامه در همه رده های بسیج در هفته بسیج اجرا خواهد شد

وی از برنامه های شاخص امسال هفته بسیج برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را یادآور و گفت: روز دوشنبه با حضور مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم این نمایشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

عطایی گفت: امسال پروژه های محرومیت زدایی در اولویت بوده افتتاح غسالخانه و خانه محروم در روستاهای سجهرود ، قره تکان و روستای کلار و خمس همزمان با سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه خلخال حضور حلقات صالحین به صورت دسته جمعی در قالب برنامه میقات صالحین را یادآور و گفت: اصحاب رسانه همچون گذشته درکنار برنامه های هفته بسیج به امر اطلاع رسانی مشغول خواهند بود.

ارسال نظرات