استاندار اردبیل گفت: انتظار ما از مدیران و دستگاه‌های اجرایی این است که زمینه و بسترهای مناسبی را برای جلب سرمایه‌گذاران فراهم کنند و اجازه ندهند که میل و رغبت سرمایه‌گذاران در ارتباط با ادامه سرمایه‌گذاری از بین برود.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۶۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

دستگاه‌های اجرایی بسترهای مناسب را برای جلب سرمایه‌گذاران فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال اظهار داشت: در حال حاضر افزایش مهاجرت جمعیت خلخال نگران‌کننده است و تنها راه‌حل برای این مسئله رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است که با حمایت از سرمایه‌گذاران تا حد قابل توجهی تحقق می‌یابد.

وی افزود: انتظار ما از مدیران و دستگاه‌های اجرایی این است که زمینه و بسترهای مناسبی را برای جلب سرمایه‌گذاران فراهم کنند و اجازه ندهند که میل و رغبت سرمایه‌گذاران در ارتباط با ادامه سرمایه‌گذاری از بین برود تا از این طریق بتوانیم به یکی از دستاوردهای بسیار مهم که رفع بیکاری در منطقه است دست یابیم.

استاندار اردبیل گفت: اهمیت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به برنامه‌های اجرایی اشتغال‌زا یک امر لازم و ضروری است که در این زمینه حل مشکلات مردم منطقه نیز باید مبنای کار قرار بگیرد تا بتوانیم خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

بهنام‌جو بیان کرد: اهمیت به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اتمام هرچه سریع‌تر سدهای شهرستان خلخال از مواردی است که می‌تواند از مهاجرت معکوس در این شهرستان جلوگیری کند که به همین منظور انتظار داریم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه با ما همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: اهمیت و توجه به توسعه ارتباطات خط ریلی و نیز منطقه‌های آزاد تجاری در استان اردبیل راه نجاتی برای مردم منطقه محسوب می‌شود و وجود جاذبه‌های مختلف به ویژه جاذبه‌های گردشگری یک امتیاز بسیار موفق برای منطقه است که باید به طور مطلوب بهره‌گیری شود تا خروجی‌های م

ارسال نظرات