همزمان با شب شهات امام رضا ع. یادمان تنها شهید روستای چاکری از توابع هرات در شهرستان خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ابتدای این مراسم یاد و خاطره شهدای شهرستان و محله چاکری و همچنین شهدای مدافع حرم و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را گرامی داشت و ایام دهه اخر صفر را تسلیت گفت:.
وی در ادامه بااشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به دلایل به شهادت رسیدن و اهداف شهدا اشاره کرد.
شهدا در مقابل استکبار ایستاد و جان خود را در طبق اخلاص گذاشت تا امروز جامعه ما در اسایش و امنیت باشد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین ازادی نژاد در ادامه با اشاره به هفته بسیج به بصیرت شهدا همراه با تبعیت از ولایت و روحیه جهادی و لبیک با امام راحل اشاره کرد و افزود: شهدا انسان‌های انقلابی بودند که دشمن را به راحتی شناسایی کردند و با بصیرتی که داشتند شناخت خوبی داشتند. امروز اگر بخواهیم گمراه نشویم و دجار اشتباه نشویم باید گوش به فرمان، ولی فقیه باشیم. امروز باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشیم و شناخت نقشه‌های دشمن سرلکحه کار ما باشد.
وی در اوامه با اشاره به تلاش دشمن در جهت انحراف کردن ما از اصول اساسی انقلاب که یکی از ان‌ها استکبار ستیزی و ایستادگی مقابل ظلم است را از بدنه جامعه بگیرد. امروز روش جنگ فرق کرده است و باید اصول اساسی انقلاب را بشناسیم و در راستای ان حرکت کنیم.
اشاره به رشادت شهدا و ایثارگری‌های ایشان درزمان جنگ سخت یکی دیگر از بخش‌های فرمانده سپاه ناحیه خاتم بود و خاطر نشان کرد: امروز تکریم و احترام به خانواده شهدا وظیفه ماست و باید ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود و با روحیه جهادی مضاعف در راه شهدا قدم بر داریم و زمینه ساز سپردن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی ان باشیم.
باتوسل به شهدا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ارسال نظرات