خبرهای داغ:
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران با بیان این که بیش از هزار برنامه در طول هفته بسیج برگزار می شود، گفت: همایش طلائیه داران سازندگی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و تجلیل از بسیجیانی که طرح هایی در زمینه حمایت از محرومان انجام داده اند از جمله 38 برنامه محوری تعیین شده برای برگزاری در طول این هفته خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۸۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل محمدزاده با بیان این که شعار محوری هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» است، گفت: در هفته بسیج ستادهای گرامیداشت این هفته در سپاه عاشورا و همه نواحی شهرستان ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت تشکیل می شود.

وی ادامه داد: همایش جهادگران علم و فناوری به منظور تقویت روحیه خودباوری و الگوسازی در جامعه به ویژه در بین جوانان در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

اجرای بیش از یکهزار برنامه همزمان با هفته بسیج در آذربایجان شرقی

چهارم آذر; زمان دیدار فرهیختگان بسیج با فرمانده معظم کل قوا

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا از دیدار فرهیختگان بسیج با فرمانده معظم کل قوا در روز چهارشنبه یکم آذر خبر داد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سراسر استان به منظور نمایش اقتدار بسیجیان، حفظ اسلام و تجدید بیعت بسیجیان برگزار خواهد شد.

گل محمدزاده  اظهار کرد: حضور بسیجیان و سخنرانی فرماندهان سپاه عاشورا در نمازجمعه این هفته و ارائه گزارشی از عملکرد بسیج در طول یک سال از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش تخصصی تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی و افتتاح چند طرح عمرانی در زمینه تلاش برای محرومیت زدایی در استان، گفت: علاوه بر دیدار با خانواده های شهدا، نمایشگاه های مختلف با موضوع عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم و همچنین مسابقه فرهنگی هنری با عنوان وبلاگ نویسی شعر و متن ادبی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

اعزام 11هزار و 500 دانش آموز به شمال غرب کشور

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا با اشاره به اینکه تاکنون 11 هزار و 500 نفر دانش آموزان بسیجی به شمالغرب اعزام شده اند، گفت: در طول هفته بسیج نیز اعزام دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

گل محمدزاده با بیان این که برگزاری رزمایش پدافند سایبری در طول هفته بسیج از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود، افزود: پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج برای تمام اقشار جامعه به ویژه در درمانگاه هایی که منتسب به سپاه عاشورا هستند خدمات ویزیت و مشاوره رایگان ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظرات