امام‌جمعه موقت بخش بهمن ضمن ابراز همدردی با بازماندگان زلزله کرمانشاه اظهار کرد: مردم بخش بهمن با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی تسکینی شدند بر قلب‌های زخمی زلزله‌زدگان.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۸۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، پس از وقوع حادثه دل‌خراش زلزله در غرب کشور و اعلام نیاز به اقلامی همچون پتو، البسه گرم، ارزاق عمومی و ... مردم همیشه در صحنه مهردشت نیز در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌قدم شدند.
حجت‌الاسلام احمد محمدی امام‌جمعه موقت بخش بهمن ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه به جهت جان باختن تعدادی از هم‌وطنان عزیز در این حادثه بزرگ، اظهار کرد: به همت ستاد نماز جمعه، هیئت امناء مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر اقشار مردم اجناسی که بیشتر موردنیاز زلزله‌زدگان بود جمع‌آوری شد.
محمدی خاطرنشان کرد: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده به علاوه مبلغی بالغ‌بر ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال هدایای غیر نقدی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده به سازمان هلال‌احمر شهرستان تحویل داده شد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های بشردوستانه مردم بخش بهمن در جهت امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده غرب کشور خاطرنشان کرد: امید است که این کمک‌ها هر چه بیشتر و سریع‌تر به دست زلزله‌زدگان برسد تا شاید تسلای روح غم‌دیده آنان باشد و بدانند که اگر عزیزان خود را در این بلای طبیعی ازدست‌داده‌اند، هنوز هزاران خواهر و برادر در سراسر ایران دارند که هرلحظه آماده خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.
امام‌جمعه موقت بخش بهمن در خاتمه اذعان کرد: جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه در بخش بهمن همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز جمع‌آوری این کمک‌ها تحویل دهند.
ارسال نظرات