با حضور کارکنان ناحیه چایپاره مراسم عزاداری به مناسبت ایام سوگواری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در نمازخانه ستاد ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۹۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  به مناسبت ایام اخر ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی(ع) و شهادت عالم آل محمد امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور کارکنان ناحیه چایپاره در نمازخانه ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام شریفی ضمن تسلیت ایام سوگواری با اشاره به وقایع آخر عمر شریف پیامبر اکرم(ص) خصوصا" واقعه غدیر خم و یوم الخمیس مطالبی را بعنوان درسها و عبرتهای تاریخی از این وقایع بیان کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره تصریح کردند: تا زمانی که دنیای اسلام به وصایای نبی مکرّم اسلام در مورد قرآن و اهل بیت(ع) عمل نکنند، دشمنان از این خلاء به اسلام و مسلمانان ضربه خواهند زد.

وی تاکید کردند: اگر مسلمانان خواهان رستگاری و فلاح و وحدت هستند به این دو امانت گرانسنگ که هیچ وقت از هم جدا نخواهند شد چنگ زنند تا مورد الطاف الهی قرار گرفته و موجت مایوس شدن دشمنان اسلام و قرآن شوند.

ایشان ادامه دادند: هر جامعه ای که با نور قرآن و ولایت تنظیم شود دشمن را شکست می دهد.

در ادامه مراسم به عزاداری و سینه زنی پرداخته و از حاضرین با صرف صبحانه نذری پذیرایی بعمل آمد.

در ضمن مراسم با قرائت زیارت عاشورا شروع شده بود.

ارسال نظرات