فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه عفاف و حجاب در پلدشت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۰۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مقصود داوری با اشاره به 29 آبان و آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج مجموعه‌ای است که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده ‌به ‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اولین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری نشست های فصلی روشنگری، نمایشگاه عفاف و حجاب و دیدار با خانواده شهداء پیش بینی شده است.

وی دومین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی» خواند و گفت: در این رابطه نیز مرمت مدارس محروم، آموزش بدو ورود، برگزار مسابقات والیبال، جشنواره خلاقیت ابتکار، برگزاری مسابقات احکام و جلسه سبک زندگی در این روز انجام می شود.

داوری «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» را عنوان سومین روز از هفته بسیج نام برد و تصریح کرد: در این روز رژه خودرویی، ویژه برنامه هفته بسیج، نمایشگاه صنایع دستی، یادواره شهدای دانش آموزی و دوی رهروان انجام می گیرد.

به گفته وی چهارمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، اندیشه ورزی و تولیدعلم» نامگذاری شده است و برنامه هایی نظیر غبارروبی مزارشهداء، پیاده روی کارکنان، دیدار از خانواده شهداء، برگزاری یادواره شهداء، برگزاری حلقات صالحین، سبک زندگی اسلامی، نشست روشنگری و آشناسازی جامع فرهنگیان با سند تحول اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: پنجمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری» نامگذاری شده و برنامه هایی نظیر برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته بسیج، حضور بسیجیان در نمازجمعه، جشنواره بازی های بومی و محلی، دیدار از خانواده شهداء، شرکت حلقات در نماز جمعه، نشست بصیرتی و تجلیل از فرهنگیان فعال برگزار می شود.

وی ششمین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی» خواند و گفت: برگزاری تربیت و آموزش حافظان قرآن کریم، آموزش فقه بازار، کارگاه آثار و برکات ازدواج، جذب بسیج عادی، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری حلقات با موضوع استکبار ستیزی و اجرای مسابقه در فضای مجازی، روشنگری در قالب شبکه های اجتماعی، همایش علل و عوامل روی آوردن جوامع غربی به حجاب و حلقه های صالحین برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: هفتمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و انقلاب گری» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر تجمع بزرگ بسیجیان و برگزاری نمایشگاه هنری انجام می گیرد.

داوری گفت: بی شک با حضور و اجرای پرشور برنامه های هفته بسیج مشت محکمی بر دهان دشمنان و سرویس های جاسوسی می زنیم.

ارسال نظرات