فرمانده سپاه میانه:

رویکرد اصلی بسیج محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه میانه در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: رویکرد اصلی و محوریت برنامه های هفته بسیج محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی با اشاره به اینکه هفته بسیج با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در شهرستان میانه گرامی داشته می‌شود، افزود: بسیجیان میانه در ۵ آذر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

   وی اظهار کرد: آغاز هفته بسیج فرصتی مغتنم برای گرامیداشت رشادت و شجاعت‌های افلاکیان خاک‌نشینی است که در دوران دفاع مقدس از همه دل‌بستگی‌های زندگی خود گذشتند تا امنیت کشور را حفظ کنند.

   غیابی با اشاره به اینکه ما تا ابد مدیون ایثارگری و فداکاری‌های شهدا هستیم افزود: شهیدان همان جوانان انقلابی و بسیجی بودند که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی جان خود را درراه اسلام فدا کردند حال حرکت و تفکر بسیجی الگویی برای جامعه جهانی است.

   وی تفکر بسیجی را عامل اصلی صدور انقلاب در جهان عنوان و بیان کرد: امروز ما می‌بینیم نیروهای بسیج در شکل‌های مختلف در دیگر کشورها حضور دارند بنابراین اکنون گروه‌هایی همچون حشدالشعبی، انصار الله و حزب‌الله و ... نمونه‌هایی بارز الگو گرفته از بسیج در سایر کشورها هستند.

   غیابی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اضافه کرد: در همه پایگاه‌ها و کانون‌های شهرستان میانه، هفته بسیج با اجرای بیش از 200 برنامه گرامی داشته می‌شود که در این میان بسیجیان شهرستان میانه در 5 آذر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

   فرمانده سپاه میانه بابیان اینکه رویکرد سپاه در هفته بسیج سالجاری محرومیت‌زدایی است خاطرنشان کرد: در این راستا در 28 آبان هم‌زمان با شهادت امام رضا (ع) بین 1000 نفر غذای گرم توزیع می شود.

   وی در پایان اضافه کرد: همچنین سپاه میانه به دانش آموزان مناطق محروم میانه علی‌الخصوص در روستاها، کاپشن، لباس گرم و کفش توزیع خواهد کرد که استارت این کار هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) زده می‌شود و سعی داریم به‌تمامی دانش آموزان بی‌بضاعت این خدمات را ارائه کنیم تا چهره محرومیت از چهره شهرستان میانه تا حدودی زدوده شود.

   غیابی اجرای طرح بسیج سلامت3 در مدرسه ایثار و افتتاح طرح های محرومیت زدایی در برخی از روستاهای محروم را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

رویکرد اصلی بسیج محرومیت زدایی است

   مسئول نمایندگی سپاه میانه نیز در این نشست با تشریح ویژگی های بسیج، اسلامی بودن، تدین و دینداری را خمیرمایه اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: برخلاف تصور برخی ها، بسیج قانونمند بوده و اهل افراط و تفریط نیست و اخلاص و ایثار و خدمت صادقانه به مردم، از جمله شاخصه های آن است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه منطقی بودن و مردمی بودن از دیگر خصوصیات بسیج است، افزود: بسیج از متن مردم است و در تمام اقشار جامعه جریان دارد لذا اختصاص به یک طبقه و قشر خاص یا منطقه جغرافیایی خاصی نداشته و همواره گوش به فرمان رهبری عمل می کند و مدافع حقیقی، اصلی و سرباز واقعی ولایت است.

   وی با اشاره به برنامه های متنوع دشمنان و شیاطین داخلی و خارجی برای تخریب بسیج، گفت: علارغم میل باطنی آنان، امروز بسیج و تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده و تفکر بسیجی در جهان در حال گسترش است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد خاطرنشان کرد: بسیج تنها نیرویی است که در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور، قبل از همه حاضر شده و تا آخرین لحظه نیاز در صحنه حضور داشته و خدمات رسانی می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار