فرمانده سپاه تربت‌جام در گفت‌وگو با «بسیج»:

طرح «دهستان آباد» در روستای جنت‌آباد در دستور کار قرار گرفت/ خدمت‌رسانی بسیج بدون نگاه سیاسی و مذهبی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام با اشاره به اجرای بیش از صد برنامه فرهنگی، بصیرتی و... در هفته بسیج این شهرستان گفت: در راستای عملیاتی کردن مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب در مقوله محرومیت‌زدایی، طرح «دهستان آباد» در روستای جنت‌آباد بخش مرزی صالح‌آباد در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۰۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بابیان اینکه بسیج مستضعفین؛ یادگار امام راحلی است که بر دستان یکایک بسیجیان بوسه می‌زد و از خدا می‌خواست تا با آنان محشورش شود افزود: یکی از اولویت‌های اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، ترویج تفکر ناب بنیان‌گذار این نظام مقدس با خودیاری مردم، بسیجیان و پشتیبانی مدیران اجرایی شهرستان است.

وی تصریح کرد: بسیج مستضعفین وصل به چاه نفت و گاز نیست و همه برنامه تکیه‌بر مردم و نیرو‌های انقلابی تاکنون برگزار و هیچ‌گاه حاضر نیست خودش را از بدنه مردم جدا کند، بنابراین شایسته است مدیران اجرایی در هفته بسیج نسبت به فضاسازی اداری اقدام و با ملبس شدن به لباس مقدس بسیج؛ عشق، انگیزه و علاقه خود را با تفکر و فرهنگ بسیجی همراه کنند.

وی با اشاره این‌که آرامش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم تأکید کرد: مسئولیت‌های که در شهرستان به ما به ارث رسیده خون‌بهای ۶۳۰ شهید گلگون‌کفن این منطقه است که می‌طلبد با حضور پررنگ در مجالس شهدا دین خود را به‌نوعی ادا کنیم، اما مسئولین حضور پررنگ و مؤثری در این‌گونه محافل ارزشی ندارند.

فرمانده سپاه تربت‌جام در بخش دیگر این گفت‌وگو اولویت خدمت‌رسانی بسیج در حوزه‌های مختلف را بدون نگاه سیاسی و مذهبی دانست و اظهار داشت: در راستای عملیاتی کردن مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب در مقوله محرومیت‌زدایی، طرح «دهستان آباد» در روستای جنت‌آباد بخش مرزی صالح‌آباد در دستور کار قرار گرفت که گام اول لای روبی قنات‌ها، کانال گذاری و تقویت برداشت آب در این منطقه محروم همزمان با هفته بسیج عملیاتی می‌شود.

جوان در مورد اعتبار دولتی طرح «دهستان آباد» اذعان داشت: تاکنون اعتبار خاصی محقق نشده، اما با حمایت و هماهنگی فرمانداری بخشی از اعتبار‌های شهرستان به این امر اختصاص‌یافته که امیدواریم با تفاهم خوبی که با سازمان آب انجام‌گرفته شاهد ارائه خدمات مشترک مجموعه سپاه و دولت در راستای آب‌رسانی به مناطق نیازمند و محروم باشیم.

وی با اشاره اجرای بیش از صد برنامه فرهنگی، بصیرتی، هنری، نظامی، ورزشی و عمرانی با شرکت بسیجیان دلاور شیعه و اهل سنت در این شهرستان، صبحگاه مشترک، همایش بصیرتی بسیجیان، ۷ یادواره شهید، ۲ آبروی کوچه و افتخار محله، آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، محفل شب‌شعر و خاطره گویی، مسابقات ورزشی، هنری و... را از اهم برنامه‌ها اجرایی این هفته برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار