فرماندار تربت‌جام با تبریک هفته مبارک بسیج گفت: بسیج مستضعفین باتجربه سرشار از دوران دفاع مقدس حافظ اصلی منافع مردم، نظام مقدس اسلامی و همه مظلومان جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۱۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی افزود: بسیج این یادگار امام راحل نهاد مُقدسی است که به‌عنوان نیروی کارآمد و مخلص با کمترین هزینه و بیشترین فایده می‌تواند در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سازندگی و... به توسعه کشور کمک می‌کند.

وی معنا و مفهوم ترویج فرهنگ بسیجی را بیانگر یک جریان فکری مقدس در دفاع از ارزش‌ها برشمرد و تصریح کرد: این نهاد مردمی پس از تشکیل آن به‌فرمان امام راحل وارد معادلات فرهنگی و اجتماعی شد که در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری را در دفاع از کشور به‌درستی ایفا نموده است.

وی با اشاره به قابلیت‌های ارزشمند بسیج خاطرنشان کرد: این نیروی لایزال الهی و سرشار از استعداد پس از هشت سال دفاع مقدس باقابلیت در حوزه‌های تخصصی، عمومی و خصوصی با ورود در بخش‌های مختلف برای توسعه کشور به ایفای نقش پرداخت و بسیاری از گره‌های گور را باز کرد که این تفکر ناب تمام‌نشدنی است.

وی با تأکید بر تقویت بسیج به‌عنوان یک نیروی کارآمد، با اخلاص، صادق، پای‌کار و منسجم تشکیلات بردار اظهار داشت: با سامانی که به‌خصوص تشکل بسیج در این سال‌ها پیداکرده با نهایت صداقت و منتهای اخلاص و باروحیه جهادی به امور با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها با یک فراخوان معظم له منسجم و تشکیلاتی در خدمت انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد که نیازمند حمایت و تقویت هست.

فرماندار تربت‌جام یادآور شد: مردم و مسئولان باور دارند که بسیج همواره حافظ اصلی منافع جمهوری اسلامی و مظلومان جهان است و در حوزه ترویج فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف کماکان جای کار وجود دارد.

رستمی تأکید کرد: باید از تشکیلات بسیج مستضعفین برای تقویت بنیان‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و توسعه‌ای استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها