جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در بخش بسطام شهرستان شاهرود در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۱۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مردم و بسیجیان بخش بسطام شهرستان شاهرود در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور و بویژه شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه با جمع آوری اقلامی نظیر پتو تشک و بالشت، پیک نیک، وسایل گرمایشی و مواد غذایی و پول نقد حس مردم دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده حوزهخ بسیج مساجد و روستایی کربلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم بخش بسطام اظهار کرد: از زمان زلزله تاکنون مردم بخش بسطام با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به کمک آسیب دیدگان از زلزله شتافتند و به همت پایگاه‌های بسیج ایستگاه‌های جمع آوری کمک در شهر‌ها و روستا‌های بخش بسطام ایجاد شده و کمک‌ها جمع آوری می‌شود.
وی افزود: مردم روستای علی آباد در شب شهادت امام رضا (ع) بالغ بر ۱۰ میلیون ریال وجه نقد و تعدادی لباس مردانه و زنانه و بچه گانه به زلزله زدگان اهدا نمودند.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور شهر بسطام نیز علاوه بر ارسال کمک‌های غیر نقدی خود به مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب محموله‌های امدادی در مرحله دوم جمع آوری مبلغی بالغ بر بیست و شش میلیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.
وی با اشاره به کمک‌های سایر شهر‌ها و روستا‌ها نیز گفت: از مجن یک کامیون وسایل گرمایشی و مواد غذایی و لباس جمع آوری شده است که برای اعزام آماده می‌باشد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و روستایی کربلا بسطام با دعوت از مردم نوع دوست و شهید پرور برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور تاکید کرد: ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌ها در مساجد و محلات و روستا‌ها و شهر‌ها آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشور می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها