سردار رمضان شریف عنوان نمود:

بی اعتنایی به عربده کشی ترامپ و برخی از کشورهای اروپایی

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در مراسم یادواره ۶۴ شهید روستای تاریخی میمندتصریح کرد: به اربده کشی ترامپ و بعضی از کشورهای اروپایی اعتنایی نکنید و تمام حرف آنها از سر ضعف است. لذا به عنوان فرزند کوچک شما در سپاه اعلام می کنم  قادر هستیم با تمام قدرت از کشور و همپیمانان دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۹۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در مراسم یادواره ۶۴ شهید روستای تاریخی میمند؛ جمهوری اسلامی ایران را لنگرگاه ثبات و امنیت جنوب شرق آسیا و خاورمیانه دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی در ۳۷ سال گذشته به مرحله ای از صلابت و اقتدار رسیده است که بدون اغراق لنگرگاه ثبات و امنیت جنوب شرق آسیا و خاورمیانه بوده و امروز در معاملات جهان؛ ایران اسلامی و ملت ایران، ملتی بزرگ و الهام بخش برای همه ملت های جهان هستند.

وی افزود: آبرو و عظمت هرگز از دشمن به ما نخواهد رسید و همه داشته های امروز ما محصول زحمات ملت،مسئولین و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد. هیچ ملتی قله های پیشرفت را طی نکرده مگر اینکه به دشمن بی اعتنایی کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: به اربده کشی ترامپ و بعضی از کشورهای اروپایی اعتنایی نکنید و تمام حرف آنها از سر ضعف است. لذا به عنوان فرزند کوچک شما در سپاه اعلام می کنم  قادر هستیم با تمام قدرت از کشور و همپیمانان دفاع کنیم.

شریف اظهار داشت: دشمن بعد از داعش؛ بیشترین سرمایه گذاری را برای ایجاد یک اسرائیل دوم به عنوان یک کشور کردی در کنار مرزهای ایران کرده بود اما با درایت رهبرمعظم انقلاب به دست یکی از فرزندان عزیز کرمان، در کمتر از یک هفته نقشه بسیار عظیم و شوم آنها برآب شده و آبروی پشتیبان های این توطئه بر باد رفت.

وی افزود: دشمن از هیچ توطئه ای علیه ملت و مردم ما دریغ نکرده است لذا نسل جدید مراقب باشند تا مبادا فضای مجازی را قلب واقعیت کنند و دست آوردهای انقلاب و ملت را کوچک و بعضا منفی جلوه دهند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران رفع مشکلات اجتماعی را آسان دانست و خطاب به مسئولین گفت: رفع مشکلات اجتماعی مردم از مسائل دفاعی و نظامی ساده تر و قابل دسترس تر بوده اما به شرط اینکه مدیریت جهادی، تفکر بسیجی،رفتار انقلابی و شجاعت در کار داشته باشیم.

وی افزود: شهدا جان خود را تقدیم آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی کردند و آنچه در وصیت نامه های خود توصیه کرده اند امروز به لطف خدا تحقق و پیشرفت های شگرفی در آنها صورت گرفته است که یکی از آنها به زانو در آوردن دشمن می باشد.

شریف گفت: اگر تا امروز میمند را به عنوان مهد فرزندانی با سواد و مردمانی فهیم و با دانش می شناختیم امروز برگ دیگری از افتخارات روستای میمند رونمایی شد و آن تقدیم ۶۴ شهید برای بقاء تداوم انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات