خبرهای داغ:
در دفتر نماینده برخوار و شاهین‌شهر تشکیل شد؛
تشکیل کمیته مشورتی ورزش و جوانان جهت بررسی مشکلات برخوار، شاهین‌شهر و میمه کمیته مشورتی ورزش و جوانان جهت بررسی مشکلات حوزه انتخابیه حاجی نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در دفتر وی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۲۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار،  اسفندیار جمشید در دفتر نماینده مردم برخوار شاهین‌شهر و میمه در شاهین‌شهر اظهار کرد: مشکلات بخش ورزش برخوار، شاهین‌شهر و میمه با تشکیل نخستین کمیته ورزش و جوانان شاهین‌شهر، برخوار و میمه در دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی بیان شد.
وی افزود: این کمیته، بازوی مشورتی حاجی دلیگانی در بررسی ظرفیت‌های ورزشی این دو شهرستان، اعلام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی ورزشی، انتقال آسیب‌های اجتماعی به نماینده مجلس، پیشنهاد طرح‌های ملی در بخش‌های ورزش و جوانان و بیان مسائل و مشکلات بخش ورزش خواهد بود.
مسؤول کمیته‌های مشورتی نماینده مردم برخوار شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیته مشورتی ورزش و جوانان به ریاست رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حضور نمایندگان هیأت‌های ورزشی از رشته‌های دیگر، پیشکسوتان و جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی که سابقه ورزشی دارند تشکیل می‌شود.
جمشید ادامه داد: اعضای این کمیته، حمایت مالی نشدن قهرمانان مدال‌آور دو شهرستان در مسابقه‌های کشوری و بین‌المللی، احداث سالن‌های ورزشی جدید در مناطق کمتر برخوردار، احداث زمین چمن و استخر ورزشگاه ملت شاهین‌شهر، افزایش سرانه ورزشی برخوار، شاهین‌شهر و میمه به بیش از ۴۶ سانتی‌متر مربع، فعال‌سازی ورزش‌های همگانی، جذب و هدایت خیران به بخش ورزش، استانداردسازی سالن‌های ورزشی قدیمی، احیای لیگ فوتبال شهرستانی و تأسیس صندوق حمایت از ورزشکاران در نخستین جلسه خود بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها