امام جمعه سرعین گفت:باید به بعد اقتصادی کشور توجه کنیم و همچنان قدرت موشکی و نظامی پویایی داریم باید قوای فرهنگی و اقتصادی ما نیز رو به جلو حرکت کند و هراس در دل دشمن بیاندازد.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

قدرت اقتصادی ایران باید همانند قدرت موشکی پویا باشد 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته بسیج جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، کارکنان سپاه ناحیه سرعین ، مسئولین شهرستان ،بسیجیان و مردم سرعین با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

امام جمعه سرعین گفت:بسیج تنها متعلق به ایران نیست بلکه هدف از تشکیل بسیج نگاه فرا ملی است.

حجت الاسلام اصغری افزود:طبق فرمده های رهبر کبیر انقلاب، کسی که مرگ بر آمریکا می گوید نباید اورکت آمریکایی را بپوشد بلکه باید از لحاظ اقتصادی نیز به استقلال برسیم .

وی تصریح کرد:دولت مصدق بواسطه ضعف اقتصادی ساقط شد،چون نتوانست حق و حقوق کارمندان و کارگران را بخاطر تحریم اقتصادی بدهد.

قدرت اقتصادی ایران باید همانند قدرت موشکی پویا باشد

امام جمعه سرعین اظهار کرد:ترکیه کشور همسایه بدون داشتن نفت اقتصاد پویایی دارد و پایه اقتصادی خود را بر مبنای گردشگری قرار داده است ،ما نیز باید اقتصادمان را بدون نفت اداره کنیم.

حجت الاسلام اصغری گفت:سرعین جاذبه های متنوع و منحصر به فردی دارد که می تواند ثروت سرشار را روانه این منطقه کند در صورتی که به گردشگری اهمیت ویژه قائل باشیم.

قدرت اقتصادی ایران باید همانند قدرت موشکی پویا باشد

استاد دانشگاه های اردبیل ادامه داد:باید به بعد اقتصادی کشور توجه کنیم و همچنان قدرت موشکی و نظامی پویایی داریم باید قوای فرهنگی و اقتصادی ما نیز رو به جلو حرکت کند و هراس در دل دشمن بیاندازد.

امام جمعه سرعین در پایان گفت:از تمامی مسئولین شهرستان سرعین می خواهم جهت هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های بسیج از هیچ کمکی دریغ نکنند.

ارسال نظرات