فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:امروز جامعه ما برای مقابله با ناتوی فرهنگی و مقابله با آن نیازمند یک حرکت عظیم فرهنگی در مقابل استکبار جهانی است و اردوی راهیان نور یکی از این ابزار های مهم است .
کد خبر: ۸۹۴۹۶۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

راهیان نور عملیات فرهنگی، تربیتی بسیج در مقابل ناتوی فرهنگی استکبار جهانی است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،فرمانده سپاه ناحیه سرعین در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت:هشت‌سال دفاع مقدس یکی از ثروت‌های فرهنگی ناب و ارزشمند کشور است و برگزاری راهیان نور نیز ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و از آینده نگری های مقام معظم رهبری برای استفاده از شور جوانی دانش آموزان، این منبع عظیم معنویت به شمار می آید.

سرگرد راحلی افزودند: هدف از برگزاری این اردوهای فرهنگی تقویت، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت ارج نهادن به جایگاه شهدا، ایثارگران و رزمندگان توصیف کرد و گفت: در قالب این برنامه‌های معنوی تلاش جدی بر این است تا بتوانیم در این رویکرد متفاوت فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال داده و زمینه توسعه و تقویت برنامه‌های معنوی و ارزشی را بیش از هر زمان دیگر فراهم بیاوریم.

در این مراسم کاروان راهیان نور دانش اموزان بسیجی خواهر در قالب یک اتوبوس با بدرقه مسئولین شهرستان و تعدادی از خانواده های آنان راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار