خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:

یادواره شهدای مدافع حرم اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) گفت: هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه (س) یادواره شهدای مدافع حرم در اسفندماه سال با دبیری سپاه ناحیه ثارالله(ع) و با حضور بیش از ۲ هزار نفر در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۸۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

سرهنگ پاسدار موسی زارعی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذرماه 400 ویژه‌ برنامه از سوی ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار می‌شود.

وی گفت: هفته بسیج با عناوین بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه‌ورزی و تولید علم، مسجد محوری، ولایتمداری، دولت مقاومت و استکبارستیزی، جهادکبیر و عمل انقلابی در حوزه‌ها، محلات و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، فضاسازی، مسابقه‌های ورزشی، همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با موضوع امربه‌معروف نهی از منکر، بازدید از خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و پیشکسوتان بسیجی و نیز عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، آبروی محله، همایش مدرسه عشق ویژه تجلیل از خادمان، مداحان و ستاد راهیان نور، اعزام گروه‌های پزشکی با ویزیت رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار، شب‌شعر و خاطره‌گوی مدافعان حرم برنامه‌های دیگر هفته بسیج است.

زارعی بیان کرد: هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه (س) یادواره شهدای مدافع حرم در اسفندماه سال با دبیری سپاه ناحیه ثارالله(ع) و با حضور بیش از 2 هزار نفر در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج سازندگی به‌سوی صنایع زودبازده تغییریافته است، افزود: ارائه تسهیلات به متقاضیان تولید گل و گیاه، قارچ، زالو، زیتون، ترشیجات و نیز زیرساخت‌های تولیدی با ایجاد اشتغال و رفع محرومیت بیکاری در قالب اجرای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج ثارالله (ع) شیراز است.

فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز اظهار داشت: رویکرد مسجد محوری، آمادگی دفاعی همه‌جانبه، ترویج گفتمان انقلابی‌گری برای نسل جوان و توجه به تنوع، ابداع و ابتکار بسیجیان نخبه و خلاق است و در این راستا بسیج ناحیه ثارالله (ع) به‌عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی داستان معرفی‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار