خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

اعزام تیم بهداشت و درمان استان فارس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تیمی متشکل از نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بدرقه سرپرست دانشگاه به مناطق زلزله‌زده استان غربی و برای یاری هموطنان زلزله‌زده اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۸۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

علی بهادر اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه تلخ، نشست‌هایی به صورت اضطراری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شد و همه تدابیر برای آماده‌باش و امدادرسانی به موقع با حضور در استان کرمانشاه و یا پذیرش مصدومان فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد هر هفته یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان دانشگاه معین خدمات‌رسانی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در این استان حضور یابد که بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به حالت آماده‌باش درآمده بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه خدمات‌رسانی پزشکی به زلزله‌زدگان در هفته جاری به دانشگاه علوم پزشکی شیراز سپرده شده است، گفت: صبح امروز بیست و هفتم آبان تیمی متشکل از 10 ماما، 10 پزشک، 10 روانشناس بالینی، 6 کارشناس بهداشت محیط، 6 کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، دو کارشناس تغذیه، به همراه نیروهای خدماتی و پشتیبانی، به مدت یک هفته به مناطق آسیب‌دیده استان کرمانشاه اعزام شدند.

بهادر تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همواره در تمامی صحنه‌ها، در تحقق رسالت خدمات‌رسانی به مردم پیشگام بوده و در این برهه نیز تمامی توان خود را برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به کار بسته است.

وی گفت: از روزهای پیش نیز عبدالحسین فرح‌بخش به عنوان فرمانده تیم‌های درمانی، بهداشتی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همراه چهار کارشناس دیگر، برای ارزیابی اولیه، آماده کردن مقدمات خدمات‌رسانی، بررسی منطقه و اعلام خدمات موردنیاز به دانشگاه برای برنامه‌ریزی‌های آینده، در این استان حضور یافته، همچنین با توجه به آماده‌باش دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی قطب جنوب کشور، سه دستگاه آمبولانس از شیراز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از فسا برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان به استان کرمانشاه اعزام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها