خبرهای داغ:
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

اجرای طرح فرهنگی امواج مهربانی برای کمک به زلزله‌زدگان

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از آمادگی این سازمان برای دریافت کمک‌های غیر نقدی فرهنگیان و دانش‌آموزان خیر و نوع‌دوست این استان در قالب طرح "امواج مهربانی" برای کمک به دانش‌آموزان و فرهنگیان زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

محسن کلاری ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در پی وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور و ابراز همدردی با بازماندگان اظهار داشت: به منظور کاستن بخشی از آلام و مشکلات دانش‌آموزان عزیز حادثه‌دیده، طرح فرهنگی "امواج مهربانی" در وزارت آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در همین راستا انتظار می‌رود فرهنگیان و دانش‌آموزان خیر و نیک‌اندیش این استان کمک‌های غیر نقدی خود را از 25 آبان ماه تا یکم آذرماه در شهرستان‌ها و مناطق به دفاتر سازمان دانش‌آموزی تحویل دهند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: مردم و به ویژه فرهنگیان و مربیان این استان همواره پیشتاز در امر خیر بوده‌اند و امید است تا اکنون نیز حضوری پر رنگ در تسکین آلام دانش‌آموزان عزیز این حادثه داشته باشند.

وی گفت: علاقه‌مندان و نوع دوستان متقاضی کمک به دانش‌آموزان وفرهنگیان زلزله‌زده غرب کشور می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را در قالب لوازم‌التحریر و پتوی نو به دفاتر سازمان دانش‌آموزی مناطق خود تحویل دهند.

وی اظهار داشت: مناطق و شهرستان‌های استان فارس کمک‌های جمع‌آوری شده را به انبار بلوار مدرس تحویل داده تا در پایان در قالب کامیون‌هایی به مناطق زلزله‌زده ارسال شوند.

لازم به ذکر است در روز های اخیر نخستین محموله کمک‌های کارکنان آموزش و پرورش فارس برای اهدا به مردم زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد و دومین محموله این کمک‌ها نیز در آینده این نزدیک بر اساس نیازسنجی مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار