خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، با اشاره به راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد گفت: ائمه جماعات کاری کنند تا مساجد محور امر به معروف و نهی از منکر در سطح محلات شوند.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۹۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر ویژه ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد با حضور ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد شهر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در نواحی چهارگانه بسیج شیراز برگزار شد. 

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد اظهار داشت: ائمه  جماعات کاری کنند تا مساجد محور امر به معروف و نهی از منکر در سطح محلات شوند.

وی گفت: کاری کنید تا مردم نسبت به مساله امر به معروف و نهی از منکر که یک واجب شرعی است، آگاه شوند تا این واجب فراموش شده دوباره در دل مردم بجوشد که هر چیزی که از درون مردم جوشید حتما ثمربخشی آن بیشتر است. 

محمدرضا غزالی، جانشین معاونت قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بیان قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بیان کرد:  اساس و مبنای این قانون حمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها مکلف به تسهیل در اجرای امربه معروف و نهی از منکر هستند و به طور خاص دستگاه قضایی مکلف است که تمهیدات لازم را نسبت به حمایت همه جانبه قضایی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به عمل آورد، افزود: با عنایت به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی است که بر عهده آحاد مردم گذاشته شده است. 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها