خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

جنگ نرم دشمن ادامه دفاع هشت ساله است

کارشناس مذهبی جنگ نرم دشمن را ادامه دفاع هشت ساله خواند و گفت: با ورود ماهواره و امثال آن به زندگی مردم، جنگ دوباره شروع شده است و این بار این جنگ به داخل منازل کشیده شده که متاسفانه همه جامعه را درگیر خود کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

جنگ نرم دشمن ادامه دفاع هشت ساله استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام علی اکبر خان‌محمدی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای روستای رزینی که به همت پایگاه کوثر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع)، این امام رئوف را مایه برکت و آرامش کشور دانست و اظهار داشت: کرامات امام رضا(ع) همیشه شامل حال نظام و ملت ایران شده است و وجود حرم مطهر این امام بزرگوار مایه مباهات همه ایرانیان بوده و هست.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس را سربازان راستین ولایت خواند و گفت: شهدا زیر توپ و تانک جان دادند تا ما زیر بار ظلم و گناه له نشویم.

این کارشناس مذهبی جنگ نرم دشمن را ادامه دفاع هشت ساله خواند و اظهار داشت: با ورود ماهواره و امثال آن به زندگی مردم، جنگ دوباره شروع شده است و این بار این جنگ به داخل منازل کشیده شده که متاسفانه همه جامعه را درگیر خود کرده است.

وی لازمه جامعه کنونی را مراقبت از نسل نوجوان و جوان دانست و بیان داشت: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در هر سنی چه نوجوان و چه جوان باشند اما این مراقبت باید به صورت نامحسوس و مخفیانه باشد آن هم نه به این دلیل که ما به فرزندان خود اطمینان نداریم بلکه به این علت که جامعه دچار ناهنجاری هایی شده و در حال حاضر قابل اعتماد نیست.

خان‌محمدی با بیان اینکه دنیا محل آزمایش انسان است، تصریح کرد: بلایای طبیعی و از جمله زلزله ای که چند روز گذشته کشور را داغ‌دار کرد خود یک آزمایش برای سنجیدن صبر و تحمل انسان‌های خوب بود.

وی عنوان کرد: اگر انسان در عمر دنیایی خود بندگی خدا را بکند، در آخرت مورد شفاعت و عنایت اهل بیت(ع) قرار می‌گیرد و رو سفید محشور می‌شود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات