خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، بزرگترین اجتماع مذهبی مردم زیرکوه در شاهرخت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) هزاران نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و دلدادگان هشتمین خورشید ولایت مسیر ۳۰ کیلومتری حاجی آباد تا بارگاه امامزاده سعدالله ابن موسی الکاظم (ع) روستای شاهرخت را پیاده طی کردند.

همچنین زائران زیادی از دورترین روستاهای شهرستان و حتی روستاهای مرزی چشمه بید، همت آباد، بارنجگان و ...پای پیاده خود را به استان مقدس امام زاده سعدالله رساندند تا در بزرگترین اجتماع مذهبی مردم زیرکوه حضور یابند.

در این همایش عظیم که طبق یک سنت دیرینه همه ساله برگزار می شود عزاداران علی ابن موسی الرضا با گرمای وجودشان که از عشق به اهل بیت نشات گرفته است سختی راه  را به جان می خرند و از نخستین ساعات بامداد و به صورت خانوادگی پای در مسیر عشق می گذارند تا ثابت کنند که اگر چه از کاروان زائران رضوی جا مانده اند اما عشق به امام رضا و اهل بیت را هیچوقت از یاد نخواهند برد و می آیند تا عرض تسلیت خود را به آستان برادر امام رضا (ع) ابراز نمایند.

در طول مسیر 30 کیلومتری حاجی آباد تا شاهرخت ده ها ایستگاه صلواتی به همت مردم ولایت مدار شهرستان برپا گردید تا از زائرین پیاده پذایرایی نماید.

عزاداری هیات های مذهبی،ایراد سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت از برنامه های این اجتماع عظیم مذهبی بود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها