خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) ابیک بیان کرد: یکی از کارکرد های اساسی بسیج خدمت گزاری است که از طریق اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شکل می گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین در نشست فرمانده مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان ابیک که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شده بود، این مسئول ابا تسلیت به مناسبت از دست رفتن تعدادی از هموطنانمان زمین لرزه در استان های غربی کشور بیان کرد: بسیج هم مانند تمام ارگان ها اقدام به جمع اوری کمک به زلزله زدگان مردم غرب کشور کرد که دو تریلی از مواد غذایی و البسه از شهرستان آبیک به استان های غربی ارسال شد.
وی ادامه داد: در همین راستا ۲۰ میلیون تومان نیز مبلغ نقدی جمع اوری شد که این تعاون و استمداد نشات گرفته از روحیه ایثار مردم شهرستان دارد.
وی افزود: از انجایی که طی قراردادی بنیاد مسکن با قرارگاه خاتم الانبیا سپاه صورت گرفته برای ساخت منازل زلزله زدگان، سهمی هم به سپاه ابیک تعلق گرفته که با اعزام گروه های جهادی شهرستان در این پروژه شرکت خواهیم کرد و جلسات هماهنگی نیز در حال صورت گرفتن است.
لطفی زاده با اشاره به شیطنت های رسانه های معاند افزود: با توجه به شیطنت هایی که در فضای مجازی علیه سپاه و بسیج صورت گرفته است ولی خود مردم به واسطه اعتمادی که به بسیج و سپاه دارند مردم نیز کمک های خود را از طریق سپاه ارسال می نمایند.
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به هفته بسیج مستضعفین بیان کرد: یکی از نعماتی که بواسطه تشکیل انقلاب نصیب مردم شدهمین سازماندهی بسیج مستضعفین بود که باعث دوام انقلاب اسلامی شد که این از برکات بسیج است و مولفه ی دوم بحث حضور مستمر بسیج در عرصه های تعیین کننده انقلاب بود که منجر به پیروزی انقلاب شد که در عرصه های سازندگی پیشرو بود و در مقابل شیطنت هایی که در سال های گذشته شد بسیج باز تاثیز گذار بود.
وی تصریح کرد: یکی از کارکرد های اساسی بسیج خدمت گزاری است که از طریق اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شکل میگیرد که در برنامه ای بعنوان کاروان خدمت در حال انجام است.
این مقام مسئول با اشاره به کارکرد بعدی بسیج افزود: کارکرد بعدی بسیج ایجاد امنیت در جامعه می باشد که برگزاری تور های ایست و بازرسی تامین می شود و در نظر داریم گشت های عملیاتی و اطلاعاتی را در سطح گسترده در شهرستان را با هماهنگی مسئولین ذی ربط هماهنگ کنیم.
وی خاطر نشان کرد: کارکرد بعدی بسیج نقش فرهنگی و اجتماعی بسیج در جامعه می باشد که یکی از ان ها طرح امام جواد است که در رابطه با ساماندهی معتادین می باشد و البته برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را در طی این هفته خواهیم داشت که از جمله ان ها برگزاری یادبود ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است و برگزاری نشست های بصیرتی نیز از برنامه های این هفته می باشد که موضوعات مربوط به اقتصاد مقاومتی و مسائل بین المللی نیز از مسائل این نشست ها می باشد.
لطفی زاده در خاتمه تاکید کرد: مهمترین برنامه این هفته تجمع بسیجیان شهرستان در روز ۵آدر در سالن پیامبر اعظم می باشد و البته برنامه های مختلفی در تمام اقشار و رده های بسیج اجرا خواهد شد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها