به همت پایگاه شهید فروغی حوزه ۲۱۶ حضرت زکیه (س)؛
به همت پایگاه شهید فروغی حوزه ۲۱۶ حضرت زکیه س. کارگاه مهارتی دختران جوان با محوریت ازدواج اسان به همراهی کارشناس مرکز بهداشت سرکار خانم قلی زاده و بسیجیان پایگاه برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۴۹۸۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه شهید فروغی حوزه ۲۱۶ حضرت زکیه س. کارگاه مهارتی دختران جوان با محوریت ازدواج اسان به همراهی کارشناس مرکز بهداشت سرکار خانم قلی زاده و بسیجیان پایگاه برگزار گردید.
 
کارگاه مهارتی دختران جوان با محوریت ازدواج اسان
 
قلی زاده ضمن تسلیت ایام ماه صفر ازدواج اسان را یکی از دغدغه‌های جوانان برشمرد و افزود: عدم ترویج فرهنگ ازدواج اسان برای خانواده‌ها از حلقه‌های مفقوده در حوزه ازدواج جوانان عنوان کرده و معتقد است ترویج ازدواج اسان در بین جوانان باید در بین خانواده‌ها صورت گیرد امر مهمی که متاسفانه کاری تاکنون در این پاره صورت نگرفته است.
 
این کارشناس گفت: اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج جوانان ضروریست و ازدواج اسان گره گشا مشکلات اجتماعی کشور است.
 
وی بالا رفتن سن ازدواج را مشکل بزرگ پیش روی کشور عنوان کرد و بیان داشت: باید با اسان کردن شرایط ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ این سنت حسنه در بین نسل جوان از معضلات اجتماعی کاست.
 
قلی زاده با اشاره به نقش محوری خانواده در ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: تشکیل خانواده براساس معیار‌های صحیح تحکیم خانواده از طریق روابط خانوادگی و تطهیر جامعه از محرک‌های عاطفی و احساسی ۳ راهبرد اساسی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.
 
کارشناس کارگاه خاطر نشان کرد: سلامت روانی افراد اولین دستاورد ازدواج اسان در جامعه برشمارد و افزود زوج‌های جوان موفق که پایه‌های زندگی خود را برپایه ازدواج اسان شکل داده اند باید به عنوان یک الگو به جوانان معرفی شوند.
 
خبرنگار بسیجی: فوج
ارسال نظرات
پر بیننده ها