خبرهای داغ:
یکی از مسئولان بیمارستان صحرایی شهید محلاتی تبریز در ازگله:
جانشین بیمارستان شهید محلاتی تبریز وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران از انجام دهها عمل جراحی در منطقه ازگله کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

دکتر مرجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بیش از 70 کادر پزشکی با بیمارستان سیار و صحرایی بیمارستان شهید محلاتی تبریز از همان لحظات نخست وقوع زلزله با دستور سردار اخوان به منطقه ازگله اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی 64 تختخوابی که مجهز به اتاق عمل و داروخانه و دیگر تجهیزات درمانی است، 18 فوق تخصص در رشته های مختلف حضور دارند و تاکنون دهها عمل جراحی در آن انجام شده است.

دکتر مرجانی اضافه کرد: دیگر کادر پزشکی نیز در خصوص پرستاری، پزشک عمومی، روانپزشک و .... به ارائه خدمت به زلزله زدگان می پردازند.

دهها عمل جراحی در بیمارستان صحرایی تبریز در ازگله انجام شده است

وی همچنین به وجود دپوی داروی این بیمارستان هم اشاره و بیان کرد: در این دپوی دارویی داروهای مختلف مورد نیاز به ارزش 50میلیون تومان در مرحله نخست ارسال شده است که بخش اعظم آن را با توجه به شرایط زلزله سرم تشکیل می داد.

دکتر مرجانی از ادامه فعالیت این بیمارستان و کادر درمانی تا مطلوب شدن اوضاع منطقه خبر داد و گفت: بیمارستان شهید محلاتی همچنان آماده خدمات رسانی است.

 

 

ارسال نظرات