به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، رئیس روابط عمومی و دبیر طرح تکریم شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ماهیت خدمات رسانی شرکت گاز استان و حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات بهینه و به موقع با رعایت اخلاق حسنه شرکت گاز استان اقدام به برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع کارکنان خود کرد.
محمدعلی فتح اله زاده افزود: در این کلاس چگونگی انجام طرح تکریم ارباب رجوع و موارد قانونی آن توسط یکی از اساتید برجسته علم مدیریت و علوم انسانی تدریس شد.
وی حفظ کرامت و تکریم ارباب رجوع و مراجعین را یکی از اقدامات اصلی شرکت گاز دانست و بیان کرد: این دوره برای کارکنان شرکت گاز که مستقیماً با مشترکین، ارباب رجوع و مراجعین در ارتباط هستند برگزار و به تدریج دیگر کارکنان نیز این دوره آموزشی را طی خواهند کرد.