معلمان باید حداکثر تلاش خود را صرف مطالعه نمایند و اگر قرار است مشکلی از دانش آموز حل شود، باید به کتاب مراجعه کنیم و در نظر داشته باشیم که معلمان خوب دانش آموزانی هستند که فارغ التحصیل نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۳۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش   مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه نمایندگان معلمان مدارس ابتدایی ناحیه‌ی یک گفت: مایه‌ی مباهات است که در بین شما عزیزان حضور یافته و اعلام نمایم که، نقش شما در تعلیم و تربیت مهم و کلیدی است.

مرتضی تمجیدی افزود: گزارش‌هایی به ما می رسد که علیرغم وجود مشکلات جاری، شما بسیار پرتلاش هستید و به امر متعالی و دشوار تربیت می‌پردازید.

 وی اظهار داشت: براین باوریم که باید صحبت های همدیگر را گوش کنیم و بین گوش دادن و شنیدن فرق است، چرا که گوش دادن امری ارادی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تاکید براین نکته که، اگر جایی همه مثل هم فکر کنند، آنجا تفکری صورت نمی گیرد، تصریح کرد: اگر ما ۱۰ نفر باشیم و یک فیلم را تماشا کنیم، قطعاً تفاسیر مختلفی ازآن فیلم خواهیم داشت؛ لذا باید تمرین کنیم که به آراء و نظرات همدیگر احترام بگذاریم.

مرتضی تمجیدی گفت: تبادل نظر و تحمل آرای متفاوت بسیار مهم است و ما باید آن را تمرین کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان  ضمن تاکید بر نقش نماینده معلمان درهموار کردن فعالیت های مدارس گفت: اگر دنبال کیفیت آموزشی هستیم، باید نهایت تلاش و کوشش خود را به خاطر دانش آموزان  انجام دهیم زیرا دانش آموزان موضوع تعلیم و تربیت هستند. 

تمجیدی همچنین با توجه به در پیش بودن هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی گفت: معلمان باید حداکثر تلاش خود را صرف مطالعه نمایند و اگر قرار است مشکلی از دانش آموز حل شود، باید به کتاب مراجعه کنیم و در نظر داشته باشیم که معلمان خوب دانش آموزانی هستند که فارغ التحصیل نمی‌شوند. 

 

 

ارسال نظرات