زلزله اخیر در غرب کشور و جان باختن و آسیب‌دیدن تعدادی از هموطنان‌مان در این حادثه باعث ناراحتی مردم کشور شد و نهادها، ارگان‌ها و افراد مختلف از همان دقایق ابتدایی زلزله به یاری زلزله‌زدگان در غرب کشور شتافتند.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر؛ زلزله اخیر در غرب کشور و جان باختن و آسیب‌دیدن تعدادی از هموطنان‌مان در این حادثه باعث ناراحتی مردم کشور شد و نهادها، ارگان‌ها و افراد مختلف از همان دقایق ابتدایی زلزله به یاری زلزله‌زدگان در غرب کشور شتافتند
بنابراین گزارش، در این میان بسیج های دانشجویی در این رابطه بیکار ننشستند و در کنار سایر نهاد و مردم تمام تلاش خود را برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور انجام دادند.
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر با راه‌اندازی «پویش سراسری دانشجویان استان» به یاری آسیب‌دیدگان شتافت و جهت تامین نیازهای ضروری و اولیه زلزله زدگان غرب کشور کمک‌های دانشجویان را به دست زلزله‌زگان می‌رساند.
بسیج های دانشجویی با فعال کردن دفاتر خود در سراسر استان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش کردند و یکی از گروه های جهادی خود در غرب کشور را مسئول رساندن کمک‌هایی که از دفاتر بسیج جمع آوری می‌شود به دست زلزله‌زدگان کرد.
دفاتر بسیج دانشجویی با ایجاد غرفه‌هایی در دانشگاه‌های مختلف به جمع آوری کمک‌های دانشجویان و مردم پرداختند.
قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هم در این راستا ضمن اعزام یک تیم خبری به منطقه در نظر دارد برای انعکاس حقایق موجود در مناطق زلزله زده تا زمان بازسازی این مناطق تلاش کند و فعالیت های گروه های جهادی استان را به نحو شایسته تری پوشش دهد.
لازم به ذکر است، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر اعلام کرد که اقلامی مانند پتو و چادر مسافرتی، غذا (کنسرو، تن ماهی)، شیر خشک، شیشه شیر و پوشک نوزاد و وسایل بهداشتی (صابون، دستمال، وسایل بانوان) مورد نیاز در منطقه زلزله‌زده غرب کشور است و از دانشجویان و مردم خواست تا در صورت امکان برای برطرف کردن این نیازها اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات