فرمانده پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان گفت: افتتاح پروژه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و خدماتی، تجمع بسیجیان پیشکسوت، برگزاری جشن بسیج در محل پایگاه به همراه تقدیر و تشکر از بسیجیان نخبه در هفته بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۸۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هماهنگی هفته بسیج باحضورمسئولین پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان در این پایگاه برگزار شد.

هادی مظاهری فرمانده پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: اساتید و مسئولان و بسیجیان پایگاه باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه ها با محتوا و با تاثیرگذاری هرچه بیشتر برگزار شوند، اظهار داشت: نام شهدا و یاد آن ها باید در تمام برنامه هاگنجانده شود؛ چراکه اصل برنامه ها برای شهدا و به یاد آن ها برگزار می شود.

فرمانده پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان با اشاره بر برنامه های پایگاه در هفته بسیج افزود: به یاری خدا یادواره شهدا در روز پنجم آذرماه (روز تأسیس بسیج مستضعفین) در این پایگاه برگزار می شود.

مظاهری ادامه داد: افتتاح چند پروژه فرهنگی، هنری، اجتماعی و خدماتی، تجمع بسیجیان پیشکسوت، برگزاری جشن بسیج در محل پایگاه به همراه تقدیر و تشکر از بسیجیان نخبه در هفته بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها