خبرهای داغ:
دانش آموز نخبه بسیجی گفت: اخلاقمداری و عملگرایی از مهمترین وظایف ما است . با برنامه و درایت وارد عرصه ی جنگ نرم شویم و غرق در جریان سازی های دشمنان نشویم.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۸۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

الهه گنجی فر فرمانده واحد بسیج دبیرستان شهدای سایپا و عضو مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: تقریبا هشت سال شده در بسیج فعالیت میکنم که دوسال در پایه هشتم ونهم متوسطه جانشین فرمانده بودم وسال دهم به عنوان فرمانده انتخاب شدم.

وی اضافه کرد: امسال سال دومی است که فرمانده بسیج هستم ودر هیأت اندیشه ورز فاطمی اول دبیر گروه تربیتی اخلاقی بودم بعد از مدتی رئيس شدم حالا نیز نائب رییس گروه ها هستم.

این دانش آموز بسیجی عنوان کرد: دوست دارم پله پله بالا بروم. شکرخدا تا حالا توانستم پله پله تجربه کسب کنم و پیش بروم. الحمدالله رب العالمین از وقتی وارد بسیج شدم کلی درهای برکت به روی زندگی ام باز شده است.

وی با اشاره به علت هجوم دشمنان به بسیج تصریح کرد: معمولا به تشکل ها و نهادهای انقلابی که پیرو خط امام و امام خامنه ای هستند بیشتر حمله می شود. چون مسیر درست را در پیش دارند و از برخورد با دشمن ابایی ندارند برای همین بیشتر سعی دشمن بر تضعیف آنان است.

گنجی فر با اشاره به شاخصه های بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیجیان منتظر نمی مانند تا یکی برای آنان تصمیم بگیرد و به آنان بگوید چکار کنند و چکار نکنند. هرجا لازم بود خودشان وارد عمل می شوند .

وی ادامه داد: هرجا که پای کشور، خاک و ابرویشان وسط باشد از جانشان هم دریغ نمی کنند. و اینکه هدفشان رضایت خداست، برایشان تعریف و تمجید دیگران مهم نیست. چون هدف و نیت درست است پس نتیجه هم مثبت است.

این دانش آموز نخبه بسیجی اظهارداشت: بصیرت افزایی بین اقشار مختلف بسیج  و مطیع امر رهبری بودن از شاخصه های بسیجیان است .

وی با بیان اینکه باید  قدر نعمت بسیج این یادگار امام راحل را بدانیم گفت: در دو جبهه ایمان، معنویت و جبهه علمی تلاش کنیم و مثل ستاره در همه ی زمینه ها اعم از اخلاقی ، درسی و فعالیت های فرهنگی وغیره بدرخشیم.

گنجی فر با اشاره به انتظارات رهبر انقلاب از بسیجیان اظهارداشت: اخلاقمداری و عملگرایی از مهمترین وظایف ما است . با برنامه و درایت وارد عرصه ی جنگ نرم شویم و غرق در جریان سازی های دشمنان نشویم.

 وی با بیان اینکه  از وقتی وارد بسیج شدم کلی برکت وارد زندگی ام شد گفت: وقتی سال دوم فرماندهی در دوره ی یاوران ولایت سر رسید فرماندهان را تدریس کردم و به عنوان ارشد کلاس انتخاب شدم خیلی تجربه خوبی بود.

نائب رئیس هیأت اندیشه ورز فاطمی بیرجند اضافه کرد: مردمی بودن بسیج و درهمه حال و بدون هیچ ادعایی کار کردن و گوش به فرمان رهبر بودن از علل ماندگاری این تفکر است.

وی ادامه داد:  اخلاق ، ایثار ، فدا کردن آدم برای آرمان، روحیه جهادی داشتن و خودجوش عمل کردن از دروسی است که در بسیج تدریس می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها