خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

بستر فراهم باشد، بسیج به بهترین نحو اقدام می کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: هر کجا که به بستر و تفکر بسیجی بها داده شده ما شاهد کارهای بزرگی بوده‌ایم و خنثی‌سازی فتنه‌ها، برقراری امنیت و کمکرسانی به جامعه برخی از اقدامات سازمان بسیج در سال‌های اخیر می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۱۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده، ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج و در خصوص اهمیت بسیج در جامعه اظهار کرد: بسیج یکی ارکان مهم جامعه و از آثار الهی در عصر ما بوده است.
وی در خصوص عملکرد بسیج تصریح کرد: بسیج همواره و در هر زمانی که زمینه فراهم بوده به نحو احسنت به رسالت که به عهده گرفت، عمل کرده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات بی‌شائبه بسیج سازندگی بیان کرد: با نگاهی به گذشته تاریخ می‌توان دریافت که هرکجا به بسیج و تفکر بسیجی اجازه داده شده و بستر لازم فراهم بوده، بسیج به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و گا‌ها گره‌های بازنشدنی را باز کرده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین مطرح کرد: ما همواره شاهد حضور بسیج در زمینه‌های فرهنگی بوده‌ایم و هرکجا که تفکر بسیجی بوده است آثار فراوانی را همراه داشته است.
حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: هر کجا که به بستر و تفکر بسیجی بها داده شده ما شاهد کار‌های بزرگی بوده‌ایم و خنثی‌سازی فتنه‌ها، برقراری امنیت و کمکرسانی به جامعه برخی از اقدامات سازمان بسیج در سال‌های اخیر می‌باشد.
وی عملکرد‌های محور مقاومت را یکی از مقوله‌های بها دادن به تفکر بسیجی عنوان کرد وگفت: رژیم صهیونیستی در صدد بود تا با نقشه‌های خود تمام منطقه را به ناامنی بکشاند، ولی به خاطر تفکر بسیجی محور مقاومت در ادامه پیروز شد و توانست این طومار و ولد نامشروع آن را از بین ببرد.
نماینده، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که در صورت اجازه دادن و آماده‌سازی بستر همواره در رسالت خود موفق بوده است.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها