خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه عشایری اردبیل:

اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند/برگزاری همایش بسیجیان با عنوان شکوه ایثار در اصلاندوز

فرمانده ناحیه عشایری از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۲۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "حسین حسین زاده"  در نشست خبری ضمن تبریک هفته مقدس بسیج و با اشاره به چگونگی تشکیل این نهاد مقدس گفت: سازمان بسیج مستضعفین که با نام نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود به فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد.

 

وی تواضع و فروتنی،اقتدار در مقابل دشمن و آمادگی برای ایثار و گذشت را سه شاخصه مهم بسیج عنوان کرد و گفت:بسیج در واقع هدیه از طرف خداوند و حضرت امام راحل است که از زمان تشکیل تا به امروز در کلیه عرصه های مختلف نظام فعالیت چشمگیری داشته است.

 

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی یکی از اقشاری که پایه کار بوده بسیج هست و این نیروی عظیم نظام به حول قوه الهی توانسته تا به امروز عملکرد خوبی را نشان بدهد.

 

حسین زاده با بیان اینکه بسیج هدیه و امانت است و امروز افتخار می کنیم که خادم بسیجیان هستیم افزود: اگر سپاه تشکیل شده بخاطر وجود بسیج هست در سایه قدرت بسیج و روحیه و تفکر بسیجی نقشه های دشمنان خنثی شده است.

 

وی تصریح کرد:امروز بسیجیان ما با تمام قدرت در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نرم دشمن و استکبار ایستاده‌اند و اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد.

 

حسین زاده با اشاره به نقش رسانه ها در برنامه های بسیج و با بیان اینکه رسانه‌ها می‌تواند نقش موثری در آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی ایفا کنند گفت:بحث رسانه از هر چیز مهم است دشمنان از طریق رسانه و شبکه های اجتماعی بدنبال توطئه در کشور است،لذا لازمه خنثی سازی نقشه های شوم رسانه های غربی و استکبار،پوشش و اطلاع رسانی برنامه های مهم بسیج از طریق فضای مجازی و رسانه های کشورمان است.

 

فرمانده ناحیه عشایری بر هماهنگی و تعامل بین رسانه ها تاکید کرد و گفت:در تمام برنامه ها تعامل داریم و باید این تعامل و هماهنگی بیش از پیش تقویت شود.

 

حسین زاده با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در واقع افسران جنگ نرم هستند افزود:از رسانه ها و سایتها انتظار داریم با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در انعکاس اخبار هفته بسیج نهایت تلاش خود را بکار بندند.

 

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج افزود:امسال نیز همانند سنوات گذشته برنامه هایی در طول این هفته پیش بینی شده و اجرایی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به شعار محوری این هفته که «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» است گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه اصلاندوز ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج برنامه هایی تدارک دیده که ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

 

حسین زاده دیدار با امام جمعه اصلاندوز، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم روستایی بخصوص قشلاقات، برگزاری زیارت عاشورا، مسابقات ورزشی در سالن های صالحین و ۹ دی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، نشست های سیاسی و بصیرتی، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت توسط حوزه خواهران، پروژه روستای احمدلو با حضور گروههای جهادی و گردهمایی بسیجیان در ۵ آذر را از برنامه شاخص ناحیه در طول هفته بسیج برشمرد.

 

وی از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان حماسه شکوه ایثار در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و گفت:این همایش ساعت ۱۰ صبح روز پنجم آذر با سخنران استانی در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به حادثه مصیبت بار زلزله اخیر در استان کرمانشاه و نقش بسبج در خدمت رسانی به مردم زلزله زده شمال غرب کشور گفت:بسیجیان اصلاندوز در جمع آوری کمکهای مردم به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه بسیار موثر هستند.

 

به گزارش بسیج عشایر از اردبیل، بمناسبت هفته بسیج ظهر امروز شنبه نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،خبرنگار ارس تبار، خبرنگار صدا و سیمای مرکز اردبیل، خبرنگار بسیج عشایری و روابط عمومی ادارات در محل سالن جلسات حوزه خواهران ناحیه عشایری برگزار شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات