خبرهای داغ:
در اولین روز هفته بسیج انجام شد

افتتاح مجتمع شترمرغ سربیشه به نمایندگی از 150کارگاه اقتصادمقاومتی

در اولین روز از هفته بسیج درشهرستان سربیشه مجتمع پرورش شترمرغ واقع درمنطقه گلندر بخش مرکزی سربیشه به نمایندگی از150 پروژه کارگاه تولیدی کمک اشتغال روستایی خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در اولین روز از هفته بسیج درشهرستان سربیشه مجتمع پرورش شترمرغ واقع درمنطقه گلندر بخش مرکزی سربیشه به نمایندگی از150 پروژه کارگاه تولیدی کمک اشتغال روستایی و حمایت ازقطب های صنایع تبدیلی درعرصه های شیلات ، زنبورعسل، ورمی کمپوست، پرورش شترمرغ و...استان با حضور مسئولین استانی وشهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

امام جمعه سربیشه در این مراسم از مسئولین خواست حداکثر مساعدت در جهت رفع مشکلات کارگاههای اقتصادمقاومتی انجام دهند و از سیستم ادارای گلایه مند بود که جهت یک  استعلام اداری باید یک فعال اقتصادی درگیر امور اداری باشد.

افضلی نماینده مردم شهرستان سربیشه ونهبندان گفت : یکی از پتانسیل های استان خراسان جنوبی پرورش شترمرغ است و کشور ما بعد از افریقا دومین کشور در عرصه پرورش شترمرغ است.

وی در ادامه اظهارداشت : یک طرف تسهیلات هست و طرف دیگر باید همت و تلاش ما مردم باشد.

مهندس زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت : وقتی می توانیم اقتصادمقاومتی انجام دهیم که دو مورد حل شود یکی اینکه مقاومت را از اقتصاد برداریم و اولین کسی که در برابر تغییر مقاومت می کند خودمان هستیم ما باید نوآوری داشته باشیم و از طرف دیگر اینکه از اقتصاد حمایت کنیم از کسی که زندگی خود را فروخته تا در عرصه اقتصادمقاومتی کار کند باید حمایت کرد و به افراد انگیزه بدهیم .

وی در ادامه به این مطلب اشاره کرد: که متاسفانه در خراسان جنوبی سرمایه گذار می آید اما چون توجیهی ندارد فرار می کند لذا ما باید افرادی چون یوسفی ها را حمایت کنیم .

مهندس زهرایی به مسئولین ادارات توصیه کرد: بین خطوط و نانوشته ها چیزهایی بنویسید و کار مردم را راه بیندازید و کارگروه اقتصادی شهرستان باید کارهای عملیاتی را در جهت راه اندازی کارگاه های اقتصادمقاومتی را انجام دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار