خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن بسیج در جایگاه مردمی خود، اظهار کرد: گشت‌ های محله‌ محور بسیج در سطح شهرستان نطنز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز افزود: گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه طرح ریزی و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این طرح برای کمک به برقراری هر چه بهتر امنیت جامعه اجرا می شود و بسیجیان باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

آقادوستی ادامه داد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسزایی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثر زیادی داشته باشد.

وی گفت: این طرح با همکاری کلیه افراد محله از جمله نیروهای عادی و معتمدین محل و با جلب اعتماد و مشارکت مردم، انسجام بخشی به بسیجیان و خدمت رسانی به محله در ارتقای آسایش و آرامش اجرا می شود.

فرمانده سپاه نطنز خاطر نشان کرد: با اجرای گشت محله محور، بسیج برای امنیت بیشتر و خدمات رسانی بهتر اثر بخشی بیرونی ،دفاع و امنیت محلات را تضمین می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها