همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور سرپرست فرمانداری ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن ، شهردار بروجن و دیگر مسئولین شهرستان در شهر بروجن افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۵۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استعداد 19 غرفه، شامل 9 غرفه صنایع غذایی، 7 غرفه صنایع دستی و 3 غرفه تولیدات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تولیدات موجود در این نمایشگاه خانگی می‎باشد، خاطرنشان کرد: فعالین اقتصاد مقاومتی حاضر در نمایشگاه افرادی هستند که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج استفاده کردند.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها را نجات اقتصاد کشور می‌باشد و غرفه داران این نمایشگاه با تسهیلات دریافتی اقدام به ایجاد شغل نموده و به اقتصاد خانواده خود  کمک می کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه و فروشگاه با غرفه هایی مانند صنایع دستی ، عفاف و حجاب ، تولید عسل ، گیاهان دارویی و ...  در حسینه شترخون بروجن  به مدت 10روز برای بازدید علاقه مندان برپا می باشد .

ارسال نظرات