حجت الاسلام مرتضوی در نشست بسیجیان پایگاه مطهره بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود گفت: امروز به برکت تفکر بسیج در جامعه توانسته ایم کار‌های بزرگ و مهمی را انجام دهیم که مهمترین آن حفظ این نظام و انقلاب با حضور مردم بسیجی در میدان است.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مطهره حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) که در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه امام راحل با تاسیس بسیج فرهنگ اسلام ناب را در بدنه جامعه ما نهادینه کرد افزود: امروز به برکت تفکر بسیج در جامعه توانسته ایم کارهای بزرگ و مهمی را انجام دهیم که مهمترین آن حفظ این نظام و انقلاب با حضور مردم بسیجی در میدان است.
وی افزود: رهبر انقلاب در بیانات خود تاکید دارند بسیج بدنه فعال جامعه است و هر که دلش برای این انقلاب و کشور می سوزد بسیجی است و برای همین است که این نظام پابرجاست.
مرتضوی با بیان اینکه توطئه های دشمنان در سالهای اخیر تمرکز بر نهادهای انقلابی است بیان کرد: دشمن دریافته تمام تلاش هایش ناکام مانده علت آن این است که نهادهای چون بسیج وسپاه در برابر این توطئه ها ایستاده و نقشه های آنان را بر ملا می کند.
وی ادامه داد: فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ غنی عاشورای حسینی است که همین محرم و صفر به فرموده امام راحل است که اسلامرا زنده نگهداشته است و همین است که دشمن را منکوب و عصبانی کرده است.
مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود اضافه کرد: امروز توقع از بسیج و بسیجیان این است که توطئه دشمن را بشناسند و در مقابل آن موقع درست را اتخاذ نمایند و آگاهسازی و روشنگری نیز به مردم نمایند.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا روز به روز فرهنگ بسیجی در جامعه ما بسط و گسترش یابد و این فرهنگ به نسل های بعد منتقل شود تا انقلاب بیمه گردد.
مرتضوی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و تاثیر مادر به عنوان ستون این نهاد گفت: دشمن خانواده ها و ستون این نهاد را هدف قرار داده و باید مراقب باشید و هر چه بیشتر خود را در مسیر مسجد و بسیج و این فرهنگ قرار دهید تا از آسیب ها در امان باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها