خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز:

هراسی از هیاهوی پوچ دشمن نداریم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز اذعان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان اقتصاد، بسیج با پیش‌روی در همین جهت و البته موفقیت در تمامی ماموریت‌ها و وظایف محول شده به این ارگان توانسته که جایگاه ارزشمند و ویژه‌ای کسب کند.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

حجت الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون سی‌و‌هشتمین سالگرد تاسیس بسیج و اهداف این مجموعه اظهار کرد: تشکیل بسیج، معجزه قرن بود که توسط امام(ره) تاسیس شد و هدف آن استفاده از تمام ظرفیت‌های تمام مردم به‌منظور حل تمامی مشکلات در جامعه می باشد و در بسیاری از مواقع بسیج آنچه را که نیاز اصلی در جامعه به‌شمار می‌رود، بردوش می‌گیرد.
شجاعی مهر تبیین کرد: پس از سازماندهی کامل بسیج و حضور پررنگ آن در دوران دفاع مقدس و نقش سازندگی که با پوشش جهاد سازندگی در سال‌های پس از جنگ برعهده گرفت، امروزه فعالیت و تمرکز اصلی خود را بر مقوله فرهنگ نهاده و در عرصه رویارویی با جنگ نرم برآمده‌اند که البته در این میان همچنان با حضور در میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه همچنان جنبه نظامی خود را حفظ می‌کند.
وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان اقتصاد، بسیج با پیش‌روی در همین جهت و البته موفقیت در تمامی ماموریت‌ها و وظایف محول شده به این ارگان توانسته که جایگاه ارزشمند و ویژه‌ای کسب کند.
این مسئول درخصوص هجمه‌های دشمن علیه بسیج تصریح کرد: بنا به فرموده امام(ره) "هرگاه دشمن علیه شما فتنه به‌راه بی‌اندازد بدانید که مسیر درست را انتخاب کرده‌اید" و از آنجایی که بسیج همواره در خط ولایت و انقلاب و در راستای تحقق بخشی به اهداف انقلاب گام برداشته است، مورد همجمه‌های دشمن قرار گرفته آماج ضربه‌ها قرار می‌گیرد.
وی در پایان افزود: از هیاهوی پوچ دشمن نهراسیم چرا که به درستی در مسیر امام خمینی(ره) و شهدای این راه که همان راه امام حسین(ع) می‌باشد گام نهاده و در این مسیر با قدرت و با اقتدا به مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها