صبحگاه اقتدار بسیج، با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار، اعضای محترم شورای تامین و نیرو‌های نظامی و انتظامی و با حضور اقشار مختلف شهرستان در صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج تفت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، در این مراسم پس از ادای احترام مسئولین به مقام شهدای والا مقام، از حاضرین در مراسم صبحگاه سان دیدند، در ادامه پس از تلاوت آیات چند از کلام مجید توسط قاری ارجمند قرآن برادر سید مصطفی جعفری، فرمانده محترم ناحیه به حاضرین شرکت کننده در این مراسم خیر مقدم عرض کرد.
علیرضا زارع افزود:هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری دینی از ۲۹ آبان شروع و تا ۵ آذر ماه سالروز تشکیل این شجره طیبه به فرمان امام خمینی (ره) ادامه داشته و در طول این هفته ۱۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیان و و نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های خالصانه عزیران بسیجی در شهرستان اجرا خواهد شد و سپس گزارشی از اهم فعالیت‌های بسیج در سطح شهرستان ارائه کرد.
امام جمعه محترم شهرستان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان کرد: ضمن تشکر از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به دلیل تلاش‌های بی وقفه ایشان در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان، به هدف امام ره از تشکیل شجره طیبه بسیج اشاره کردند و در پایان به غزلی که توسط ایشان در مورد بسیج سروده شده بود، قرائت نمودند.
فرماندار محترم شهرستان نیز در سخنانی کوتاه از تلاش عزیزان بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلامی و تلاش ناحیه تفت در زمینه‌های مختلف تشکر ویژه به عمل آوردند.
همچنین از بسیجیان نمونه شهرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی که در سال گذشته تلاش وافری داشتند، تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات