خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته بسیج:

زنگ مقاومت در مدارس شهرستان البرز به صدا در آمد

همزمان با آغاز هفته بسیج زنگ مقاومت در مدرسه شهید آوینی شهرستان الوند به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین زنگ مقاومت به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و امام جمعه شهر الوند و با حضور جمعی از مسوولین شهرستان البرز در مدرسه شهید آوینی شهر الوند به صدا در آمد .
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در بین دانش آموزان مدرسه شهید آوینی گفت : از شما دانش آموزان می خواهم در کنار خواندن درس و پیشرفت علم ، تفکر شهید فهمیده که تفکر انقلاب است داشته باشید .
وی افزود : از شما دانش آموزان می خواهم در کنار علم افزایی با قرآن انس پیدا کنید و با خدا در ارتباط باشید و با اهل بیت عصمت و طهارت در ارتباط باشید .
این مسئول اذعان کرد: شما دانش آموزان در امنیت و آرامش دارید درس می خوانید و خانواده شما و خود شما در امنیت رفت و آمد می کنید همه این ها را مدیون خون پاک شهدا هستید .
فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: شهید فهمیده از سر و جان خود گذشت و به جانان پیوست در حالی که رهبر کبیر انقلاب در وصف ایشان فرمودند : رهبر ما آن طفل 13 ساله بود که با قلب کوچکش با نارنجک خود را به زیر تانک انداخت .
حیدری گفت : شهید فهمیده که همچون خورشیدی برتارک شهدا می درخشد اصیل ترین الگو برای نسل امروز و نسل های آینده است.
وی در پایان با تبریک هفته بسیج افزود : از فرماندار و شهردار و امام جمعه شهر الوند تشکر می کنم که در این مراسم حضور پیدا کردند .
گفتنی است در پایان دانش آموزان مدرسه شهید آوینی سرودی به یاد ماندنی در وصف امام زمان (عج) خواندند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار