فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد از ارسال دو محموله تریلی و پنج محموله نیسان از کمک‌های بسیجیان این ناحیه شامل اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد، ضمن همدردی با بازماندگان زلزله اخیر در کرمانشاه، درگذشت جمعی از هموطنان در این حادثه ناگوار را تسلیت گفت و افزود: این حادثه دلخراش و ناگوار منجر به فوت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیز، شجاع و غیور کرمانشاه شد که همواره در کوران حوادث، پیشتاز دفاع از کشور و ملت بزرگ ایران بوده‌اند.

وی تاکید کرد: در جهت تحقق منویات فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در باب امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، بسیجیان همیشه در صحنه حضور دارند و برای کمک رسانی به زلزله زدگان تمام توان خود را به کار گرفته و اعلام آمادگی کرده‌اند.

دهقان تصریح کرد: در پی وقوع زلزله کرمانشاه بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله یزد اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان کردند که تاکنون دو محموله تریلی و دو محموله نیسان از این اقلام از جمله پتو، آب معدنی، انواع لوازم بهداشتی، چادر مسافرتی، نون خشک، کنسرو و ... به این استان مصیبت دیده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جمع آوری اقلام مورد نیاز برای مصیبت زدگان کرمانشاه هنوز ادامه دارد، افزود: سه محموله نیسان شامل اقلام و کمک‌های مردمی ناحیه ثارالله نیز جمع آوری و فردا برای آسیب دیدگان زلزله ارسال می‌گردد وعلاوه برآن مبلغی وجه نقد نیز جمع آوری شده که به شماره حساب‌های اعلامی جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله واریز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد همچنین از اعلام آمادگی کامل بسیج سازندگی این ناحیه جهت اعزام گروه‌های جهادی به کرمانشاه به منظور کمک به زلزله زدگان، اهم از آواربردای، بازسازی و ... خبرداد.
ارسال نظرات