فرمانده سپاه اسکو با تبریک هفته بسیج، گفت: دشمنان بارها از بسیج در عرصه های مختلف سیلی خورده چنانکه جنگ تحمیلی با حضور بسیج به دفاع مقدس تبدیل شد و در مقابله با جنگ ها، توطئه ها و کودتاها و نقشه های شوم دشمنان، بسیج همواره درخشیده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربابجان شرقی، افزود: ولایت پذیری، در خط ولایت بودن، تکلیف گرا بودن از ویژگی ها و شاخصه های بسیج است و می توان گفت که توان بسیج به اندازه امکاناتش نیست بلکه توان بسیج به میزان اتکا بسیج به قدرت لایزال الهی است که این به بسیج قدرت و نیرو می بخشد.

وی ادامه داد: برنامه های مختلف و متنوعی برای هفته بسیج در حوزه ها و پایگاه های این شهرستان در نظر گرفته شده است که افتتاح و تحویل خانه های محروم، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، نشست های روشنگری، دیدار از خانواده های شهدا، دیدار با ائمه جمعه،  از جمله برنامه های هفته بسیج است.

رشیدی اضافه کرد: حضور حماسی بسیجیان در مراسم 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده سپاه اسکو در پایان یاد آور شد: در خصوص محرومیت زدایی و خدمات رسانی هم بسیج پیش گام بوده و در تحقق اقتصادمقاومتی لبیک گوی فرمایشات مقام معظم رهبری است و در همین راستا چهار باب خانه محروم با همکاری کمیته امداد شهرستان، ساخته شده است و در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها