نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
محمدرضا صابری گفت:اگر الگوی توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع محرومین با تکیه بر ضرورت مسکن به عنوان یک فرصت کلیدی در اقتصاد کشورمان مطرح باشد، بسیج می تواند در جهت رفاه محرومین اقدامات موثری را انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۱۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

محمدرضا صابری نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: الگوی توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع محرومین با تکیه بر مسکن به عنوان موتور محرک اقتصاد ایران خواهد توانست فضایی را به وجودآورد که به عنوان یک فرصت کلیدی در اقتصاد کشورمان باشد این در حالی است که بسیج در جهت رفاه محرومین اقدامات موثری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه بحران مختلف اقتصادی نیاز به  بسیج مردمی دارد افزود:  در سالیان مختلف اقتصاد کشورمان نیاز به بسیج مردمی در جهت رونق اقتصادی داشته است که بتواند در جهت رفع بحران پیش برود. این در حالی است که در عرصه توسعه اقتصادی باید گام های جدید و موثری برداشته شود.

صابری خاطر نشان کرد: رفع مشکل مسکن طبقات محروم نیاز به تلاش دارد در سیاست گذاری اقتصادی باید این نکته را توجه نمود که تصمیمات، سیاست ها، منافع عامه مردم در چهارچوبی قرار بگیرد که عدالت محور و فراگیر باشد و طبقات متوسط به پایین جامعه را در بر  بگیرند.

ارسال نظرات