شهردار تبریز در دیدار با مسئولان سازمان بسیج شهرداری عنوان کرد؛
شهردار کلانشهر تبریز در دیدار با مسئولان سازمان بسیج شهرداری و حوزه های بسیج مناطق و سازمان های شهرداری تبریز با تبریک هفته بسیج توجه به تفکر و روحیه بسیجی را بهترین راهکار برای رفع مشکلات مردم و شهروندان دانست.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۲۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر افزود: یکی از افتخارات بنده این است که یکی از بنیانگذاران بسیج مهندسین استان بوده ام و اکنون نیز افتخار حضور در بسیج اساتید استان را دارم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در پیشبرد امور شهرداری راهگشاست افزود: تفکر بسیجی بهترین راه حل برای رفع مشکلات مردم و کشور است و در حقیقت این تفکر بسیجی است که کشور و نظام ما را از گزندها حفظ کرده است.

 شهین باهر با اشاره به اینکه بزرگترین آفت تمامی حوزه های کاری روزمرگی است اظهار داشت: شاید برخی مواقع شکل روزمرگی تغییر یابد اما آنچه که گاهی باعث می شود ما به اهداف تعریف شده دست نیابیم عوض شدن مسیر حرکت در نیمه راه است.

وی افزود: بسیج یک چارت اداری نیست بلکه بسیج نوعی تفکر است و نمی توان تفکر بسیجی را در قالب سازمانی ترسیم کرد بلکه باید سعی و تلاش همه ما این باشد که تفکر بسیجی و روحیه بسیجی در ین تمامی کارکنان شهرداری تبریز نهادینه شود و رسالت اصلی بسیج شهرداری وارد کردن این نوع تفکر به بدنه شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مشکلات شهر و شهرداری با وارد شدن تفکر بسیجی حل شدنی است افزود: ورود تفکر بسیجی و روحیه بسیجی به بدنه شهرداری می تواند روحیه تازه ای به شهرداری تبریز بخشیده و تحول مورد انتظار مردم در مجموعه مدیریت شهری را پرسرعت کند.

مهندس باهر کم هزینه ترین و راحت ترین راه مواجه به مسائل و مشکلات سازمانی را تزریق روحیه بسیجی و تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیج شهرداری باید در تمامی حوزه ها فعال بوده و برای حوزه های مختلف برنامه ریزی داشته باشد. اجرای برنامه های ترویجی و فرهنگی، دیدار و گفتگوی رو در رو با همکاران، و لمس مشکلات آنان می تواند حرکت تاثیرگذاری از سوی بسیج شهرداری تبریز باشد.

شهردار تبریز در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه نباید به بسیج به عنوان ساختار و چارت اداری نگاه داشته باشیم افزود: باید در بخش های مختلف به دنبال تحقق روحیه بسیجی بین همکاران باشیم، لازمه ایجاد تحول در ارائه خدمت به شهروندا تقویت روحیه بسیج و تفکر بسیجی در بین کارکنان شهرداری تبریز است.

وی با تاکید بر اینکه اصطلاح حرکت بسیجی وار بار معنای مثبت و تاثیرگذاری در بین مردم دارد افزود: باید در تحلیل و آنالیز اصطلاح حرکت بسیجی وار تامل کنیم امروز در شهرداری با توجه به واقعیت موجود شاخص های حرکت بسیجی وار و بسیجی بودن را مشخص و پردازش کنیم.

شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است گفت: توجه به شاخص های فرهنگی و مذهبی این شهر در راستای تبریز 2018 و همچنین معرفی پتانسیل های این شهر باید مورد توجه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها