فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه مطرح کرد:

جمع آوری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به زلزله زدگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن اشاره به جمع آوری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی شهرستان گفت: جمع آوری کمک به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده غرب کشور همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه ؛علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله زدگان شهر‌های غربی کشور، اظهار کرد: بسیج شهرستان از زمان وقوع این حادثه جهت جمع آوری کمک‌های مردمی ابرکوه، اقداماتی را انجام داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با برپایی چادر‌هایی در پایگاه ها، حوزه ها، مساجد، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی سطح شهرستان، همچنان در حال جمع آوری این کمک‌ها هستند.
وی گفت: کمک‌های غیرنقدی که تا کنون به همت مردم و بسیجیان شهرستان جمع شده است، شامل انواع پتو‌های بزرگ و مسافرتی، چادر‌های مسافرتی، انواع لباس ها، مواد و وسایل بهداشتی مثل پوشک بچه و دستمال کاغذی، انواع موادغذایی کنسرو شده و نان خشک، آب معدنی و اقلام دیگر که بیشتر مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله است، می‌باشد.
فاتحی با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال تا کنون، خاطر نشان کرد: تعدادی از این کمک‌ها در وسایل نقلیه نیسان و وانت باری، آماده و بارگیری شده است که برخی از آن‌ها تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: این مبلغ درصدی از کمک‌های مردم شهرستان است و از آنجا که همچنان مردم نوع دوست ابرکوه در حال اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود هستند، این آمار در روز‌های آینده افزایش خواهد شد.
ارسال نظرات