خبرهای داغ:
امام جمعه زيركوه گفت: در بسيج بايد خيلي دقت كرد ، مأموريت پاسداران و بسيجيان خيلي حساس و مهم است چون سپاه و بسيج پاسبان و نگهبان انقلاب و ارزشهاي انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي نيا در جمع كاركنان ناحيه زيركوه ضمن تبريك حلول ماه ربيع الاول و هفته بسيج ، با بيان اينكه نام و جايگاه بسيج مقدس است ، گفت: از روز اولي كه بسيج توسط امام (ره) پايه گذاري شد تا الان خدمات موفق بي شماري در زمينه هاي مختلف در سطح جامعه انجام داده است ، در عرص هاي سازندگي و محروميت زدايي، دفاعي-جهادي –سياسي و فرهنگي و...)وبراي اين نام و جايگاه بسيج خون هاي زيادي ريخته شده است و انسان هاي بزرگي در اين راه جان دادند تا بسيج جان بگيرد لذا تقدس بسيج خيلي بالاست.

وي با بيان اينكه سرشاخه هاي بسيج پاسداران و فرماندهان بسيجي هستند،گفت:بسيج يادگار امام(ره) و مدرسه عشق است ، در بسيج بايد خيلي دقت كرد ، مأموريت پاسداران و بسيجيان خيلي حساس و مهم است چون سپاه و بسيج پاسبان و نگهبان انقلاب و ارزشهاي انقلاب هستند.

وي گفت: در اهميت كار سپاه و بسيج همين بس كه رهبري مي فرمايند: بسيج يك خاكريز است ، نبايد بلرزد و سست شود.

امام جمعه زيركوه با بيان اينكه: امروزه هجمه هاي زيادي عليه سپاه و بسيج است،گفت:با توجه به نوع مأموريتي كه سپاه و بسيج در اين نظام مقدس دارند تمام تلاش دشمنان داخلي و خارجي متوجه اين نهادها است و از كوچكترين غفلت شما استفاده خواهند كرد،لذا بايد همواره آماده و هوشيار باشيد و با بصيرت در مقابل نا اهلان بايستيد.

مرتضايي نيا درادامه افزود : ايمان ، اخلاص و بصيرت شاخصه هاي اصلي يك بسيجي و سپاهي است ، وقتي ايمان و اخلاص با بصيرت و ولايت مداري همراه شود ديگر هيچ تهديدي نمي تواند متوجه اين نظام مقدس شود.

وی خاطرنشان کرد: بسيج و سپاه انسان ساز است و مردم انتظار زيادي از بسيجيان و سپاهيان دارند چون هميشه سپاهيان و بسيجيان در همه ي عرصه ها پيشرو و پيشگام بوده اندو از ابتداي شكل گيري اين دو نهاد مقدس كارهاي زيادي توسط اين دو نهاد در كشور انجام شده است.

وي ادامه داد: بايد تفكر بسيجي را در سطح جامعه گسترش پيداكند، ما و شما وظيفه داريم دستآوردهاي انقلاب اسلامي را براي مردم بيان كنيم و خداي نكرده مردم فراموش نكنند كه 40 سال پيش كجا بوديم و امروزبه بركت اين نظام مقدس و خون شهدا به كجا رسيده ايم .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها