فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در خصوص کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده، استان اردبیل عهده دار خدمات رسانی به ۹ روستای سرپل ذهاب استان کرمانشاه و بازسازی این روستاها شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۴۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

ارائه خدمات سپاه حضرت عباس اردبیل به ۹ روستای زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده ظهر امروز در دیدار فرماندهان و اقشار مختلف بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل دارای 22 قشر و ناحیه بسیج است و ساختارهای متعددی برای فعالیت خواهران و برادران در این نهاد مردمی تعریف شده که حدود یک سوم جمعیت استان اردبیل عضو رسمی بسیج هستند و فعالیت‌های خود را در راستای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند.

وی افزود: بسیج میراث گرانبهای انقلاب اسلامی ایران است و در سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته پیش‌بینی شده که در مجموع حدود 500 برنامه برای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ساماندهی حلقه‌های شجره طبیه صالحین، کمک به محرومان و آمادگی رزمی نیروهای بسیج در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع) و عاشورا و برای خواهران گردان‌های کوثر و امام علی(ع) به انجام رسیده و بسیج با انعطاف‌پذیری خود در تمامی این حوزه‌ها فعالیت دارد.

ارائه خدمات سپاه حضرت عباس اردبیل به ۹ روستای زلزله زده کرمانشاه

بابازاده بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی مختلفی از جمله اعزام اقشار مختلف بسیج به اردوهای راهیان نور در دستور کار سپاه استان قرار دارد و سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و آبادانی منطقه افزایش یافته و طرح کرامت نیز برای رسیدگی به محلات آسیب‌پذیر در حاشیه‌شهرها توسط سیپاه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه در حوزه ورزش و گرایش جوانان به ورزش نیز اقداماتی انجام داده و تا به امروز 80 سالن ورزشی در مناطق مختلف به ویژه مناطق مرزی استان توسط سپاه احداث و به بهر‌برداری رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار