مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: هفته گرامیداشت بسیج فرصت مناسبی است که بتوانیم ظرفیت‌های این نیروی مردمی را برای مقابله با استکبار جهانی به کل دنیا اعلام کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

هفته بسیج فرصتی برای نشان دادن ظرفیت‌های نیروی مردمی بسیج برای مقابله با استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و اقشار مختلف بسیج با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی بوده که در سرنوشت و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را ایفا کرده است.

وی افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی نشست‌های حضوری و غیرحضوری بسیاری برای آشنایی جوانان با ترفندهای جنگ نرم و دشمن‌شناسی برگزار می‌کند که به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج نیز نشست‌های علمی و فرهنگی و سیاسی توسط سپاه برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان کرد: نشست‌های علمی و تحقیقاتی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج است که در کنار این موارد نیز ساماندهی هادیان سیاسی برای برگزاری کلاس‌ها و توسعه بصیرت‌افزایی جامعه میان نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار دارد.

فیاضی اظهار کرد: سالانه به طور متوسط 9 هزار و 500 نشست سیاسی و بصیرت‌افزایی در استان اردبیل برگزار می‌شود که امسال نیز در قالب هفته بسیج و فواصل مختلف سال برگزاری این نشست‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: هفته گرامیداشت بسیج فرصت مناسبی است که بتوانیم ظرفیت‌های این نیروی مردمی را برای مقابله با استکبار جهانی به کل دنیا اعلام کنیم و بسیج که در سال 58 به فرمان تاریخی امام راحل تشکیل شده امروز بعد از گذشت 38 ستل به یکی از بازوهای قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها تبدیل شده است.

ارسال نظرات