خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: در طول هفته بسیج باید فلسفه تشکیل بسیج برای جوانان و نوجوانان به‌خوبی تبیین شود و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی برای نسل جوان بیان شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

لزوم تبیین فلسفه تشکیل بسیج و دستاوردهای نظام برای جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا امروز در دیدار با مسئولین، کارکنان سپاه ناحیه نهاوند و جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج از سوی حضرت امام خمینی(ره) در سال‌های اولیه انقلاب نشانه تدبیر و دوراندیشی ایشان بود که به حمدالله روز به روز بسیجیان سربلندتر از روز قبل گام بر می دارند.

وی افزود: امروز بسیجیان در خدمت رسانی به مردم مظلوم از هیچ کوششی فروگذار نیستند و هرکجا که به یک نیروی با ایمان، متعهد و مومن نیاز بود در تمام عرصه های فرهنگی ،اجتماعی ، نظامی ، علمی و... این نیروهای بسیج و سپاه بودند که پا به میدان نهادند و سربلند و پیروز میدان بودند.

امام جمعه شهرستان نهاوند تصریح کرد: امروز به برکت همین بسیجیان عزتمند و خارچشم دشمنان شده ایم و کینه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا از بسیج و انقلاب اسلامی هیچ‌وقت از بین نمی‌رود چون بسیجیان نقشه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را خنثی کردند و مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

وی یادآور شد: امنیت و پیشرفت‌های چشمگیری که در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم در سایه تبعیت بسیجیان از امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب به‌دست‌آمده است که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

مغیثی اظهار داشت: در طول این هفته باید فلسفه تشکیل بسیج برای جوانان و نوجوانان به‌خوبی تبیین شود و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی برای نسل جوان بیان شود چرا که بسیج در همه عرصه ها بخصوص ، عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و سازندگی نیز در مناطق محروم کارنامه درخشانی داشته و دارد و خدمات خوبی به مردم ارائه داده است.

وی در پایان با اشاره به زلزله‌های اخیر در شهرستان نهاوند و کرمانشاه و دیگر شهرها گفت: این زلزله‌ها نشانه ای از طرف پروردگار هستند و اینکه اتفاقی برای ما نمی‌افتد همین عزاداری‌ها به فریادمان رسیده است اگر کسی گناهی مرتکب شده، حتما بابت آن گناه طلب بخشش کند تا خداوند نیز جامعه را از بلاها دور نگه دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات