تشریح برنامه های هفته بسیج در استان هرمزگان

نشست خبری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۸۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، صبح امروز سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع اصحاب رسانه برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد:در طول هفته بسیجبرنامه‌های متنوع و مختلفی با رویکرد توجه ویژه به اعتلای بسیج در حوزه دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی برنامه ریزی شده است.

سردار ترابی، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار کرمانشاه، کردستان و ایلام در حادثه زلزله، از خداوند برای بازماندگاه این حادثه صبر جمیل خواستاریم تا تقربی شود به درگاه خداوند و انشاا… همه مسئولین تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به این موضوع خواهند کرد تا هموطنان ما در این فصل از سرما بتوانند به آرامش خاطر برسند.

وی، در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: بسیج یک تفکری است و هر جا این تفکر شکل گرفت بن‌بست‌ها شکسته شد.

 

وی با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی نبود الان وضعیت در عراق، سوریه و لبنان چیز دیگری بود، گفت: با همین روحیه بسیجی همه تحلیلات دشمن نقش برآب می‌شود.

سردار ترابی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از عملکرد بسیجیان عنوان و خاطرنشان کرد : آرمان انقلاب اسلامی، آرمانی انقلابی است و دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت های شهدا همواره شکست می خورند.

سردار ترابی از اجرای 400 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج 400 برنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی در 13 شهرستان استان هرمزگان برگزار می‌شود که مهم‌ترین این برنامه‌ها تجمع بزرگ بسیجیان در پنج آذر است.

وی بیان داشت: از 29 آبان تا پنج آذر گروه‌های پزشکی بسیج به روستا‌های محروم هرمزگان اعزام می‌شوند و بیماران نیازمند را رایگان معاینه می‌کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در مدارس، سرکشی از خانواده‌های شهدا و دیدار با جانبازان و آزادگان هرمزگانی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در هرمزگان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار