خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان گفت: بسیج برای همه پسوندی افتخار آمیز است و همه اقشار مختلف مردم با این نام افتخار و مباهات می کنند.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان در دیدار با بسیجیان با تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج گفت: هفته مبارک بسیج هفته باشکوه و یادآور خاطرات بسیار فراوانی است.

 

وی افزود: حضور بسیج در صحنه های مختلف  با ارائه خدمات بی شمار به دنیای اسلام توانسته است مشکلات بسیاری را از سر راه بردارد.

 

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: آنچه مایه خوشبختی است، آن است که بسیج یک ایده و الگو برای نظام و انقلاب می باشد و بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کند و هر زمان ، به حضور نظامی بسیج نیاز باشد حتما به صورت نظامی و دفاعی وارد خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: بسیج برای همه پسوندی افتخار آمیز است و همه اقشار مختلف مردم با این نام افتخار و مباهات می کنند.

 

حجت الاسلام خزاعی افزود: یکی از راه های بزرگداشت هفته بسیج،خدمتی بسیجی وار به مردم است و اگر اینگونه نباشد،گسستی بین مردم و نظام ایجاد می شود و بسیج یک پشتوانه بسیار مهمی برای فعالیت های اقتصادی،سازندگی،اجتماعی،سیاسی،آموزشی، فرهنگی و.. شده است.

 

امام جمعه نهبندان به مشکلات معیشتی و خشک سالی های اخیر اشاره و افزود: نیاز است که کارهایی جهادی با روحیه بسیجی انجام شود چرا که دنیای استکبار می خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهد.

 

حجت الاسلام خزاعی به قدرت دفاعی ایران و رشادت های شهید طهرانی مقدم اشاره و بیان داشت روحیه ایثارگری وجهادی باید تقویت و الگو قرار گیرد چرا که امیر مومنان الگوی جوانان بسیجی است و بسیجیان حضرت علی(ع) را مقتدای خود می دانند و این را می توان در دست نوشته های شهید حججی و شهید خزاعی به وضوح مشاهده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها